MUZOTAKTNEWSYMuzykaTaylor Swift i Zayn będą walczyć o Oscara

Taylor Swift i Zayn będą walczyć o Oscara

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMAPłyty muzyczne - zobacz na Ceneo
REKLAMADołącz do WhitePress

Studio Universal rozpoczęło kampanię mającą na celu wypromowanie piosenki “I Don’t Wanna Live Forever” Taylor Swift i Zayna Malika, a w efekcie zapewnienie jej nominacji do Oscara.

Przypomnijmy, że numer “I Don’t Wanna Live Forever”, który wykonuje Taylor Swift i Zayn pochodzi z filmu “Ciemniejsza strona Greya”.

REKLAMA

Jak podaje “The Hollywood Reporter”, Universal – dystrybutor kinowego przeboju – w pełni popiera kampanię, w którą chce zaangażować współtwórców piosenki Jacka Antonoffa i Sama Dew.

W 2016 roku o statuetkę Akademii walczyła piosenka “Earned It” The Weeknda z pierwszej części erotycznej sagi, czyli “Pięćdziesięciu twarzy Greya”. Przypomnijmy, że w obydwu produkcjach w rolach głównych występują Jamie Dornan i Dakota Johnson.

Materiały promocyjne partnera

Przeczytaj także:  Piękne duchy Taylor Swift

Zarówno Taylor Swift jak i Zayn Malik w ostatnich tygodniach wypuścili nowe single, odpowiednio “Look What You Made Me Do” i “Dusk Till Dawn”.

Taylor Swift to obecnie jedna z najpopularniejszych wokalistek i najbardziej dochodowych gwiazd. W ciągu 2016 roku zarobiła 170 milionów dolarów – więcej niż Adele, Madonna, Rihanna czy Cristiano Ronaldo. Zdobyła 10 nagród Grammy.

Jej płyty sprzedały się w nakładzie 40 milionów egzemplarzy a single 130 milionów. Ostatni krążek, “1989”, miał premierę 27 października 2014 roku.

Zayn zdobył rozgłos za sprawą brytyjskiego “X-Factora”, gdzie trafił jako solista. W trakcie programu z jego udziałem powołano do życia zespół One Direction, co okazało się strzałem w dziesiątkę.

Przeczytaj także:  Taylor Swift ledwie sięga sięga do klamki (FOTO)

Ich płyty rozeszły się w nakładzie 20 milionów egzemplarzy, a trasa “Where We Are” przyniosła w 2014 roku 282 miliony dolarów zysku. W marcu 2015 roku Anglik ogłosił, iż odchodzi z One Direction. Jego solowy debiut, “Mind of Mine”, trafił do sprzedaży 25 marca 2016 roku, a promował go przebój “Pillowtalk”.

▸ Przeczytaj również: Taylor Swift: Nowy singiel zdetronizował mega hit Despacito

Utwór, który chce rywalizować o Oscara można przypomnieć sobie poniżej.

zespoły weselne

REKLAMA

Obserwuj nasze artykuły na

Chcesz podzielić się interesującym newsem lub zaproponować temat?
Skontaktuj się z nami, pisząc maila na adres: redakcja@muzotakt.pl

REKLAMA