Rihanna zmienia reguły gry!

0
886
Rihanna
fot. materiały prasowe (c) Wszelkie prawa zastrzeżone

Po obdarowaniu fanów milionem pobrań, nowy album “Anti” błyskawicznie ląduje na 1. miejscu notowań.

W tym samym czasie, nowy singiel “Work” z udziałem Drake’a, osiąga 1. pozycję w iTunes w 91 krajach oraz króluje na listach stacji radiowych.

Rihanna swoim nowym albumem “ANTI” tworzy historię, z drugą z kolei płytą na 1. miejscu notowania Billboard 200, ze sprzedażą 166 000 egzemplarzy w pierwszym tygodniu od premiery.

Singiel „Work” (feat. Drake) promujący “ANTI” wskoczył na 1. miejsce w serwisie iTunes w 91 krajach w ciągu niecałych 36 godzin od premiery, był najlepiej sprzedającym się singlem tygodnia w serwisach cyfrowych oraz zdominował każdą stację radiową o profilu Urban, Rhytmic i Pop w USA.

Rihanna

“ANTI” w niesamowity sposób przejęło 1. pozycję na liście Billboard 200, po tym, jak Rihanna, wspólnie ze znaną na całym świecie platformą TIDAL i Samsungiem, obdarowała swoich fanów 1 milionem bezpłatnych pobrań wydawnictwa (promocyjne kody zostały błyskawicznie wyczerpane). “ANTI” zadebiutowało także na 1. miejscu  kanadyjskiej listy sprzedaży.

“Work” to już 27 hit Rihanny, który znalazł się w pierwszej 10  Billboard’s Hot 100, zrównując ją z Mariah Carey i Eltonem Johnem na 5. miejscu  Top 10 w całej historii Hot 100. Jednak – Rihanna uzyskała tych 27 Top 10 w Hot 100 szybciej, niż inni (w 10 lat i 8 miesięcy, poczynając od „Pon The Replay” latem 2015). Co więcej, tylko jeden zespół w historii osiągnął 27 razy szczyt Top 10 szybciej, od Rihanny – The Beatles. „Work” wyróżnia się także jako pierwszy singiel w karierze artystki oraz w historii radiowej, który zamknął zarówno format Rhythm i Urban na pierwszym miejscu notowań.

Przeczytaj także:  Rihanna śpiewa kawałek „Blessed” (WIDEO)

“Premiera “ANTI” była niesamowicie innowacyjna i absolutnie zgodna z tym, kim jest Rihanna jako artystka. Wydanie drugiego już albumu osiągającego szczyty zestawień sprzedaży było wielkim wyzwaniem i Rihanna zasłużyła na całe uznanie, które za niego otrzymała. Rihanna jest artystką i business woman jak żadna inna. Jesteśmy z niej bardzo dumni.”- Jay Brown.

​“Współpraca z Rihanną to niekończący się zaszczyt. Zarówno teraz, jak i podczas całej jej kariery pełnej rekordów i przebojów ze szczytów list przebojów” powiedział Steve Bartels, CEO Def Jam Recordings – partnera promocyjnego, sprzedażowego i dystrybucyjnego Rihanny przy albumie “ANTI”.

„Rihanna dodała do swojego legendarnego już życiorysu drugi z kolei #1 album i zrobiła to na własnych warunkach. Jej indywidualizm, jej duch, jej energia i jej wyjątkowy talent były dla mnie inspiracją. Salutuję jej oraz naszym partnerom z Roc Nation”

W wieku 27 lat, Rihanna jest artystką z “Najlepszą Sprzedażą Cyfrową Wszechczasów… z ponad 100 milionami [RIAA] certyfikatów sprzedaży singli na poziomie Złotym i Platynowym”. Jest także właścicielką zarówno nagrań, jak i muzyki, a 20 lutego, kiedy skończy 28 lat, będzie także oficjalnie właścicielką praw do publikacji swoich utworów.

Przeczytaj także:  Ellie Goulding i Juice WRLD we wspólnym singlu „Hate Me”

“ANTI”, ósmy album studyjny Rihanny, to długo wyczekiwana kontynuacja albumu „Unapologetic”, który zdobył Nagrodę Grammy (2012) oraz Platynową Płytę (RIAA), a także był pierwszą płytą artystki, która zadebiutowała na 1. miejscu Soundscan. Wydawnictwo „Unapologetic”, które zadebiutowało na 1. miejscu listy Billboard 200, to hity takie jak: 5-krotnie platynowe “Diamonds”, 6-krotnie platynowe “Stay”(feat. Mikky Ekko), podwójnie platynowe „Pour It Up” oraz złote „Loveeeeeee Song”, „Right Now”(feat. David Guetta) i “What Now”.

Rihanna własnie szykuje się do rozpoczęcia Amerykańskiej części trasy koncertowej promującej nowy album – THE ANTI WORLD TOUR. Trasa rozpocznie się już 26 lutego w Viejas Arena w San Diego i obejmie prawie 40 koncertów, m.in. w Nowym Jorku, Los Angeles, Toronto, Chicago, Vancouver i Waszyngtonie. Samsung jest głównym sponsorem trasy po USA, a PUMA objęła nad nią patronat jako partner wpierający. Travis Scott będzie gościem specjalnym podczas tej części trasy. Europejska część trasy rozpocznie się w czerwcu i obejmie koncerty m.in. w Londynie, Berlinie, Mediolanie, Warszawie i Paryżu. Razem z Rihanną, na wszystkich europejskich koncertach, wystąpią The Weeknd oraz Big Sean. Bilety na trasę THE ANTI WORLD TOUR trafiły do sprzedaży 3 grudnia i są dostępne m.in. w serwisie livenation.pl

ZOBACZ TELEDYSK
RIHANNA – WORK

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.