MUZOTAKTGwiazdySelena Gomez lśni na czerwonym dywanie, ale burza wokół Rare Beauty nie cichnie....

Selena Gomez lśni na czerwonym dywanie, ale burza wokół Rare Beauty nie cichnie. „To poniżające” – twierdzi modelka
S

Selena Gomez pojawiła się na Rare Impact Fund Benefit 2025 w Los Angeles, zachwycając stylizacją i promiennym wyglądem. Wydarzenie, mające wspierać globalną świadomość na temat zdrowia psychicznego młodzieży, zostało jednak przyćmione przez kontrowersje wokół Rare Beauty, które wybuchły po niedawnych słowach artystki o… „nieużywaniu prawdziwych modelek” w kampaniach jej marki.

REKLAMA
REKLAMA

Selena Gomez, 33-letnia wokalistka, aktorka i założycielka jednej z najpopularniejszych marek kosmetycznych ostatnich lat – Rare Beauty – pojawiła się na dorocznym Rare Impact Fund Benefit w Los Angeles. To inicjatywa, która od 2020 roku koncentruje się na wspieraniu zdrowia psychicznego młodzieży na całym świecie. Tegoroczną edycję poprowadził Jimmy Kimmel, a oprawę muzyczną zapewnił zespół The Marías.

Selena Gomez wybrała stylizację, która natychmiast przyciągnęła uwagę fotoreporterów – dopasowaną fioletową mini sukienkę na cienkich ramiączkach, z materiałem finezyjnie opadającym na ramiona. Styl uzupełniła dopasowanymi fioletowymi szpilkami i srebrnymi kolczykami. Jej fryzura była prosta i naturalna: krótkie, delikatnie falowane włosy rozpuszczone, z przedziałkiem pośrodku. Makijaż – wyraźnie subtelniejszy niż w jej wcześniejszych publicznych wystąpieniach. Uśmiech, pewność siebie, elegancja. W pierwszej warstwie – obraz gwiazdy, która w pełni kontroluje swój wizerunek.

Przeczytaj również: Nowy klip Seleny Gomez wywołał burzę! Co naprawdę stało się z twarzą gwiazdy?

Rare Impact Fund – misja, która rośnie z każdym rokiem

Fundacja została założona jako część działań społecznych Rare Beauty. Jej celem jest nagłaśnianie problemów zdrowia psychicznego, które – zwłaszcza wśród osób młodych – są często bagatelizowane.

„To, co robimy tutaj, to nie jest jednorazowe wydarzenie. To praca długofalowa, globalna i realna” – podkreślała Selena w przemówieniu cytowanym przez The Hollywood Reporter.

Dalsza część artykułu pod materiałem reklamowym
REKLAMA

Artystka wielokrotnie mówiła publicznie o własnych doświadczeniach, m.in. z epizodami depresji i zaburzeniami lękowymi. To właśnie one ukształtowały fundament filozofii Rare Beauty: bycie sobą, bez presji perfekcji.

Słowa, które wywołały burzę. Modelka: „Poczułam się upokorzona”

Kilka dni przed wydarzeniem, w trakcie wystąpienia na Fortune’s Most Powerful Women Summit w Waszyngtonie, Gomez wywołała dyskusję, mówiąc:

„Nie używamy prawdziwych modelek. Korzystamy z osób, które mogłyby być twoją najlepszą przyjaciółką. Chcemy czegoś prawdziwego.”

Wypowiedź miała podkreślić naturalność i dostępność marki. Jednak w mediach społecznościowych pojawiła się reakcja kobiety, która twierdzi, że pracowała jako modelka Rare Beauty od 2024 roku. W rozmowie z The US Sun, anonimowo, wyznała:

„Kiedy to usłyszałam, rozpłakałam się. Czułam, że ktoś odbiera mi mój zawód i moją wartość. To było upokarzające.”

Modelka dodała, że teraz rodzina i znajomi odsyłają jej nagranie wypowiedzi Gomez, co – jak twierdzi – „potęguje wstyd i poczucie niewystarczalności”. W tym momencie rozpoczyna się kryzys wizerunkowy, choć nie jest on jeszcze oficjalnie potwierdzony przez markę ani rzeczników artystki. Media amerykańskie podkreślają też, że tożsamości modelki nie zweryfikowano.

Kontynuacja artykułu pod materiałem reklamowym
REKLAMA

Rare Beauty – marka, która zmieniła branżę, ale i wysoko postawiła poprzeczkę samej sobie

Założona w 2019 roku, oficjalnie wprowadzona na rynek w 2020 roku, Rare Beauty szybko stała się bowiem globalnym fenomenem. Największy rozgłos zdobyły kremowe róże do policzków, które w 2022 roku przyniosły firmie około 70 milionów dolarów sprzedaży tylko w tej jednej kategorii. Misją marki jest odrzucenie nierealnych standardów piękna. „Bycie rare (wyjątkowym) oznacza bycie sobą” – czytamy na oficjalnej stronie. Selena Gomez wielokrotnie powtarzała:

„Nie chcę być perfekcyjna. Chcę być sobą.”

Jednak wraz z rosnącą popularnością – rośnie też odpowiedzialność za słowa. Do momentu publikacji artykułu rzecznik Seleny Gomez nie skomentował zarzutów anonimowej modelki. Media podkreślają, że sprawa dotyka niezwykle czułej sfery: poczucia własnej wartości, które jest jednym z fundamentów przekazu Rare Beauty.

Zobacz też: Selena Gomez zareagowała na wypowiedź Hailey Bieber. Emocje znów sięgają zenitu

REKLAMA
WYBRANE DLA CIEBIE
TO WARTO ŚLEDZIĆ

Ekskluzywne materiały, premiery i rankingi — raz w tygodniu, prosto na Twój e-mail. Dołącz do grona czytelników i otrzymuj treści, których nie znajdziesz nigdzie indziej.

Czytaj to, czego nie znajdziesz w Google!

Zapisując się, akceptujesz nasze Warunki korzystania z serwisu oraz Politykę prywatności. Korzystamy z zaufanych dostawców usług, którzy mogą przetwarzać Twoje dane w celu obsługi newslettera. Twoje dane są bezpieczne i wykorzystywane wyłącznie w celu świadczenia naszych usług.

Dziękujemy, że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca.
Chcesz podzielić się interesującym newsem lub zaproponować temat?
Chcesz zamówić artykuł sponsorowany? Napisz do nas

OBSERWUJ W WIADOMOŚCIACH GOOGLE
Artykuł opracowany przez redakcję muzotakt.pl na podstawie dostępnych źródeł.
REKLAMA

ZOBACZ RÓWNIEŻ

REKLAMA