MUZOTAKTMuzykaZmysłowa Christine and the Queens w „Comme si” (WIDEO)

Zmysłowa Christine and the Queens w „Comme si” (WIDEO)
Z

REKLAMA
REKLAMA

Christine and the Queens prezentuje nowy singiel „Comme si”. Utwór pochodzi z wydanego w 2018 roku albumu „Chris”. Krążek trafił na niemal każde podsumowanie roku w najważniejszych mediach muzycznych.

O „Comme si” Christine and the Queens mówi: – Jest coś bardzo zmysłowego i uzależniającego w tym, by funkcjonować wyłącznie jako głos. Piszesz piosenkę i jeśli trafia do radia, stajesz się niewidzialna i ledwo wyczuwana, jak wirus, jak swędzący punkt na ciele. W końcu przeistaczasz się w uczucie, coś, co przechodzi do innych, co rezonuje w ciele słuchaczy. Możesz wybrać, by być po prostu melodią zasłyszaną na ulicy, a możesz dokonać prawdziwego przewrotu. Wiele razy słyszałam „Nie wiem, czy lubię w tobie wszystko, ale kocham twoją piosenkę”. Co jeśli piosenka jest najlepszą formą kochania kogoś, bez niepotrzebnych tematów tabu i błędnych przekonań?

▸ Przeczytaj również: Selena Gomez nie chce się z nikim umawiać!…

„Comme si” odsłania mnie w możliwie najbardziej radosny sposób. Ponieważ jestem cała z dźwięków i słów, w końcu czuję się wolna. Najważniejszy jest songwriting – pokazuje prawdziwą mnie. Rytm pulsuje jak krew, mój głos jest blisko, bez ozdobników, jak twarz bez filtra wystawiona na słońce. Ta zmiana wiele dla mnie znaczy. To osobisty, intymny, dowcipny i erotyczny kawałek. Odwiedzam kogoś jak chmura, nie trzeba mnie kupować w całości. „Comme si” to moje spojrzenie na moc muzyki pop jako czegoś zaraźliwego, czegoś co zawsze łączy się z przyjemnością, nieważne w jakiej formie.

Premiera „Comme si” zbiegła się z drugą w karierze nominacją dla Christine and the Queens do nagrody Brit – w kategorii Najlepsza światowa artystka solowa.

Christine otrzymała również nominację do GLAAD w kategorii Wybitny artysta muzyczny.

Dalsza część artykułu pod materiałem reklamowym
REKLAMA

Album „Chris”, który wcześniej promowały single „Girlfriend”, „Doesn’t matter” i „5 dollars”, trafił do podsumowań 2018 w takich mediach jak „TIME”, NPR, Pitchfork, „Rolling Stone”, „Billboard”, „Entertainment Weekly”, „GQ”, Associated Press, Noisey, FADER, „Esquire”, Refinery29, Consequence of Sound, The Daily Beast i wielu, wielu innych. „The Guardian”, „Evening Standard”, „The Independent” oraz „Clash Magazine” zamieścili krążek na szczycie swoich list.

„Chris” to następca „Chaleur Humaine” z 2014 roku.

▸ Przeczytaj również: Lil Xan zostanie ojcem! Matką nie jest Noah…

  Subskrybuj nasze wiadomości w aplikacji Google!

Kontynuacja artykułu pod materiałem reklamowym
REKLAMA

Nie chcesz przegapić żadnej plotki gwiazd czy wiadomości ze świata show biznesu? Dołącz do nas na Facebooku Instagramie

REKLAMA
WYBRANE DLA CIEBIE
TO WARTO ŚLEDZIĆ

Ekskluzywne materiały, premiery i rankingi — raz w tygodniu, prosto na Twój e-mail. Dołącz do grona czytelników i otrzymuj treści, których nie znajdziesz nigdzie indziej.

Czytaj to, czego nie znajdziesz w Google!

Zapisując się, akceptujesz nasze Warunki korzystania z serwisu oraz Politykę prywatności. Korzystamy z zaufanych dostawców usług, którzy mogą przetwarzać Twoje dane w celu obsługi newslettera. Twoje dane są bezpieczne i wykorzystywane wyłącznie w celu świadczenia naszych usług.

Dziękujemy, że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca.
Chcesz podzielić się interesującym newsem lub zaproponować temat?
Chcesz zamówić artykuł sponsorowany? Napisz do nas

OBSERWUJ W WIADOMOŚCIACH GOOGLE
Artykuł opracowany przez redakcję muzotakt.pl na podstawie dostępnych źródeł.
REKLAMA

ZOBACZ RÓWNIEŻ

REKLAMA