Pięciu popularnych wykonawców młodego pokolenia już wkrótce odwiedzi cztery miasta – Natalia Szroeder, Sarsa, Otsochodzi i Smolasty. Rzeszów (12.07, Millenium Hall), Gdańsk (10.08, Ulica Elektryków), Toruń (16.08, CKK Jordanki) oraz Chorzów (23-24.08, Fest Festival). I nie było dotąd koncertów, podczas których mieliby możliwość znalezienia się tak blisko fanów.
Nie tylko za sprawą spotkań typu Meet & Greet, podczas których widzowie będą mogli zadać im wiele pytań, ale i dzięki specjalnie zaprojektowanej scenie, dzięki której będzie można zobaczyć ich z naprawdę bliska. A wszędzie tam, gdzie zawita Coke SSSummer Music Tour będzie także Boombox Truck, czyli ciężarówka-boombox. Jakby tego było mało, Coca-Cola wprowadziła innowacyjny system dystrybucji wejściówek; biletem wstępu na wszystkie koncerty – poza wielkim finałem na Fest Festivalu w chorzowskim Parku Śląskim – będzie bransoletka, znajdująca się na promocyjnych etykietach z butelek Coca-Coli.
▸ Przeczytaj również: Selena Gomez uwodzi Timothée Chalameta (WIDEO)
Natalia Szroeder to jedna z najgorętszych postaci na naszym rynku muzycznym. Jej debiutancka płyta „NATinterpretacje” pokryła się złotem, a pochodzący z niej przebój „Powietrze” ma 20 milionów wyświetleń na YouTube. Sarsa to ongwriterka i producentka muzyczna. Jej płyty „Zakryj” czy „Zapomnij mi” znalazły się w czołówce najczęściej kupowanych albumów w Polsce. Legitymuje się też ponad 185 milionami odtworzeń swoich piosenek na YT. Zdobywczyni Diamentowych, Platynowych i Złotych płyt. Otsochodzi należy do grona najpopularniejszych i raperów młodego pokolenia w naszym kraju. Sprzedał ponad 30 tysięcy egzemplarzy krążka „Nowy kolor” i podbił YouTube’a za sprawą teledysku do utworu „Nie, nie”. „Mój styl to new wave R’n’B. Jestem pionierem nowego R’n’B w Polsce”, deklaruje Smolasty. Jego największy hit, „Uzależniony” wygenerował dotąd 38 milionów wyświetleń. I wreszcie Holak, człowiek-orkiestra. Mimo stosunkowo młodego wieku, zdążył nagrać cztery płyty z indierockowym zespołem Kumka Olik i kolejne trzy – w ramach rapowo-elektronicznego projektu Małe Miasta. Karierę solową rozpoczął w 2017 roku.
▸ Przeczytaj również: Shawn Mendes i Camila Cabello: Dodatkowe gorące sceny! (WIDEO)
Przedsmak atrakcji, jakie w tym roku przygotowała Coca-Cola, można było poczuć już kilka miesięcy temu. Marka przedstawiła wówczas pięcioro ambasadorów kampanii „Układaj historię” i wkroczyła do muzycznego świata, co stanowi kluczowy element strategii na 2019 rok i oś kampanii, skierowanej do młodych konsumentów. Coca-Cola zachęcała ich do zaangażowania poprzez zaoferowanie unikatowej możliwości współtworzenia piosenek gwiazd muzyki pop. W jaki sposób?
Na promocyjnych puszkach napojów znajdował się kod QR. Po zeskanowaniu i skorzystaniu z mechanizmu na stronie www.ukladajhistorie.coca-cola.pl umożliwiał dodawanie przez uczestników konkursu kolejnych słów, które posłużyły do ułożenia własnych historii. Na podstawie najlepszych z nich ambasadorzy nagrali premierowe utwory – klipy Sarsy, Natalii Szroeder, Otsochodziego, Smolastego i Holaka można już znaleźć na YouTube. Pod zawleczkami i etykietami umieszczone zostały z kolei kody, które można było wymieniać na muzyczne nagrody lub losy na loterię.
Wszystkie szczegóły dotyczące całej kampanii są dostępne pod adresem: www.ukladajhistorie.coca-cola.pl