„Lighthouse” to pokaz największych atutów Bars and Melody: świetne popowe bity, brytyjski swag i nietuzinkowe teksty. Jak mówi Charlie: – „Lighthouse” to numer ze świetną energią, mamy niesamowitą frajdę, gdy gramy ten kawałek na żywo. Piosenka ma też ważny przekaz, warto się wsłuchać – a Leo dodaje: – Jeżeli macie ukochaną osobę, a nie widzicie jej tak często, jakbyście chcieli, tekst „Lighthouse” na pewno was poruszy.
▸ Przeczytaj również: Ariana Grande z największą ilością nominacji do MTV EMA 2019! (WIDEO)
Bars and Melody cieszą się niezwykle liczną i oddaną grupą fanów w Polsce. Ich pierwsza płyta pokryła się platyną, a dwa kolejne krążki również cieszyły się olbrzymią popularnością. Wiosną tego roku zespół odbył niezwykle udaną trasę koncertową po naszym kraju, a jej zwieńczeniem był występ w charakterze headlinera na Young Stars Festivalu na warszawskim Torwarze.
Bars and Melody nie biorą jeńców. To potęga mediów społecznościowych i prawdziwe gwiazdy nowej generacji: ponad miliard wyświetleń wszystkich klipów, 3,4 mln subskrypcji na YouTube, 1,3 mln obserwujących na Instagramie, 1,1 mln fanów na Facebooku i ponad 200 mln wyświetleń ich pierwszego występu w brytyjskim „Mam talent!” – to właśnie to wydarzenie zapewniło duetowi światowy rozgłos w 2014 roku.
Leondre Devries i Charlie Lenehan mieli zaledwie 13 i 15 lat, gdy oczarowali publiczność i jurorów na tyle, że otrzymali bilet gwarantujący występ w odcinkach na żywo. Wystarczyła jedna piosenka, by młodzi wokaliści otrzymali wsparcie od samego Simona Cowella, który słusznie przewidział światową karierę zespołu. Juror „Mam talent!” bardzo docenia, że – choć minęło wiele lat, a w życiu Bars and Melody zmieniło się niemal wszystko – artyści nie zatracili własnej tożsamości i funkcjonują w świecie muzyki bez kompromisów.
Obawy Cowella, jak nastolatkowie poradzą sobie z oszałamiającym sukcesem, który spadł z dnia na dzień, nie były bezpodstawne, bowiem po „Mam talent!” wokół młodych Brytyjczyków rozpętało się istne szaleństwo. Ich singiel „Hopeful” z miejsca trafił do Top 5 singli w Wielkiej Brytanii. Bars and Melody zaczęli wyprzedawać koncerty w największych obiektach. Podróżowali po całym świecie, koncertując i udzielając wywiadów. Do swojego programu zaprosiła ich sama Ellen Degeneres.
Debiutancki album Bars and Melody z 2015 roku trafił na 4. miejsce w ojczyźnie muzyków, szczyt list sprzedaży w Japonii, a w Polsce krążek pokrył się platyną. Sukces płyty zapewnił muzykom kontrakty reklamowe z Pepsi i Air China oraz pracę prezenterów w BBC, jak również wspólną trasę z niemieckim gwiazdorem Mike’em Singerem.
W 2019 Bars and Melody wzięli udział w ekscytującym przedsięwzięciu – „Britain’s Got Talent: The Champions”. Muzycy przygotowują się również do trasy koncertowej w 2020. Na początku przyszłego roku, nakładem Universal Music, ukaże się nowy album duetu. Pierwszym singlem promującym wydawnictwo jest utwór „Lighthouse”, dostępny we wszystkich serwisach cyfrowych.
▸ Przeczytaj również: Pezet zapowiada jedyny koncert promujący nowy krążek!