MUZOTAKTNEWSYMuzykaThe Weeknd z odniesieniami do Michaela Jacksona i filmu „Drive”

The Weeknd z odniesieniami do Michaela Jacksona i filmu „Drive”

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMAPłyty muzyczne - zobacz na Ceneo
REKLAMADołącz do WhitePress

W sieci pojawił się nowy klip The Weeknd – „Blinding Lights”. W obrazku możemy podziwiać liczne nawiązania do Michaela Jacksona oraz filmu „Drive”.

The Weeknd kontynuuje psychodeliczny trip po Las Vegas. Za reżyserię teledysku odpowiada Anton Tammi, który zrealizował także poprzedni klip artysty, „Heartless”.

REKLAMA

W środę wieczorem piosenkarz zaprezentuje kawałek w programie Jimmy’ego Kimmela.

▸ MUSISZ TO ZOBACZYĆ: Selena Gomez zrobiła sobie WYMOWNY tatuaż. Nie uwierzycie gdzie (FOTO)

Materiały promocyjne partnera

The Weeknd pracuje nad nowym albumem

Artysta za pośrednictwem Twittera ogłosił, że pracuje nad nową płytą. “Nie czułem tego od lat. Chcę, abyście wiedzieli jako pierwsi, że pracuję obecnie nad nowym albumem. Czas na szósty rozdział. Niektóre rozdziały były mniejsze, ale nie w tym przypadku” – wyznał muzyk.

Przeczytaj także:  Liam Payne bez koszulki chce żyć wiecznie (WIDEO)

To pierwsze nagrania The Weeknda od czasu EP-ki “My Dear Melancholy” (2018) i pełnowymiarowego “Starboy” (2016). W sierpniu tego roku artysta napisał na Twitterze, że jest w nastroju na album. Z niecierpliwością wyczekujemy więc krążka numer 4.

Zapraszamy do oglądania teledysku:

Blinding Lights

Warto zauważyć, że po raz pierwszy utwór można było usłyszeć w kampanii reklamowej firmy Mercedes-Benz pt. “Enjoy Eletric”.

“Ogromnie cieszymy się ze współpracy z Abelem Tesfaye, lepiej znanym jako The Weeknd. Współpraca była inspirująca i dała nam wiele nowych i kreatywnych impulsów” – mówi wizeprezes ds. marketingu, Bettina Fetzer.

Przeczytaj także:  The Weeknd z Kendrickiem Lamarem! Tak będzie na Opene'rze?!
The Weeknd z „Heartless” i „Blinding Lights”
fot. materiały prasowe
▸ Subskrybuj nasze wiadomości w oficjalnej aplikacji Google! 
Nie chcesz przegapić żadnej plotki czy wiadomości ze świata show-biznesu? 
Dołącz do nas już teraz na Facebooku Instagramie
REKLAMA

Obserwuj nasze artykuły na

Chcesz podzielić się interesującym newsem lub zaproponować temat?
Skontaktuj się z nami, pisząc maila na adres: redakcja@muzotakt.pl

REKLAMA