W piątek, 10 lipca, ukazuje się nowy album Margo Price pt. „That’s How Rumors Get Started”. Tego samego dnia artystka w ramach akcji „Winner Winner, Chicken Dinner!” dostarczała posiłki w wybranych restauracjach w Nashville. Wszystko w ramach wspierania małych biznesów miejskich.
Do każdego zamówienia z menu Margo Price zostanie dołączona nowa płyta artystki na winylu – dostarczona pod drzwi, bezkontaktowo. Liczba płyt w ofercie ograniczona, a w menu sygnowanym przez artystkę są m.in. tacos na śniadanie, koreański lunch oraz kolacja z kurczakiem w roli głównej. Nazwy dań odnoszą się do utworów z albumu „That’s How Rumors Get Started”.
▸ Przeczytaj również: Ellie Goulding: Nowa płyta coraz bliżej. Posłuchaj „Slow Grenade”
Wieczorem w dniu premiery, w ramach akcji promującej nową playlistę country Spotify – Indigo – Margo Price zagra koncert w swoim ulubionym lokalnym barze. Transmisję będzie można obejrzeć w internecie.
„That’s How Rumours Get Started” to trzeci album Margo Price, a pierwszy w barwach Loma Vista Recordings. 10 piosenek wyprodukowanych przez Surgilla Simpsona (koproducentami są Margo oraz David Ferguson) nagrano w EastWest Studios w Los Angeles (tam między innymi Frank Ocean nagrywał „Channel Orange”). W trakcie nagrań Margo była w ciąży, otrzymała też nominację do nagrody Grammy w kategorii Najlepszy debiutant.
▸ Zobacz także: Cleo szykuje dwie niespodzianki. Na to fani czekali od dawna
Zobacz klip do najnowszego singla promującego trzeci album Margo Price – „Letting Me Down”: