Po obdarowaniu fanów milionem pobrań, nowy album “Anti” błyskawicznie ląduje na 1. miejscu notowań.

W tym samym czasie, nowy singiel “Work” z udziałem Drake’a, osiąga 1. pozycję w iTunes w 91 krajach oraz króluje na listach stacji radiowych.

Rihanna swoim nowym albumem “ANTI” tworzy historię, z drugą z kolei płytą na 1. miejscu notowania Billboard 200, ze sprzedażą 166 000 egzemplarzy w pierwszym tygodniu od premiery.

Singiel „Work” (feat. Drake) promujący “ANTI” wskoczył na 1. miejsce w serwisie iTunes w 91 krajach w ciągu niecałych 36 godzin od premiery, był najlepiej sprzedającym się singlem tygodnia w serwisach cyfrowych oraz zdominował każdą stację radiową o profilu Urban, Rhytmic i Pop w USA.

Rihanna“ANTI” w niesamowity sposób przejęło 1. pozycję na liście Billboard 200, po tym, jak Rihanna, wspólnie ze znaną na całym świecie platformą TIDAL i Samsungiem, obdarowała swoich fanów 1 milionem bezpłatnych pobrań wydawnictwa (promocyjne kody zostały błyskawicznie wyczerpane). “ANTI” zadebiutowało także na 1. miejscu  kanadyjskiej listy sprzedaży.

“Work” to już 27 hit Rihanny, który znalazł się w pierwszej 10  Billboard’s Hot 100, zrównując ją z Mariah Carey i Eltonem Johnem na 5. miejscu  Top 10 w całej historii Hot 100. Jednak – Rihanna uzyskała tych 27 Top 10 w Hot 100 szybciej, niż inni (w 10 lat i 8 miesięcy, poczynając od „Pon The Replay” latem 2015). Co więcej, tylko jeden zespół w historii osiągnął 27 razy szczyt Top 10 szybciej, od Rihanny – The Beatles. „Work” wyróżnia się także jako pierwszy singiel w karierze artystki oraz w historii radiowej, który zamknął zarówno format Rhythm i Urban na pierwszym miejscu notowań.

“Premiera “ANTI” była niesamowicie innowacyjna i absolutnie zgodna z tym, kim jest Rihanna jako artystka. Wydanie drugiego już albumu osiągającego szczyty zestawień sprzedaży było wielkim wyzwaniem i Rihanna zasłużyła na całe uznanie, które za niego otrzymała. Rihanna jest artystką i business woman jak żadna inna. Jesteśmy z niej bardzo dumni.”- Jay Brown.

​“Współpraca z Rihanną to niekończący się zaszczyt. Zarówno teraz, jak i podczas całej jej kariery pełnej rekordów i przebojów ze szczytów list przebojów” powiedział Steve Bartels, CEO Def Jam Recordings – partnera promocyjnego, sprzedażowego i dystrybucyjnego Rihanny przy albumie “ANTI”.

„Rihanna dodała do swojego legendarnego już życiorysu drugi z kolei #1 album i zrobiła to na własnych warunkach. Jej indywidualizm, jej duch, jej energia i jej wyjątkowy talent były dla mnie inspiracją. Salutuję jej oraz naszym partnerom z Roc Nation”

W wieku 27 lat, Rihanna jest artystką z “Najlepszą Sprzedażą Cyfrową Wszechczasów… z ponad 100 milionami [RIAA] certyfikatów sprzedaży singli na poziomie Złotym i Platynowym”. Jest także właścicielką zarówno nagrań, jak i muzyki, a 20 lutego, kiedy skończy 28 lat, będzie także oficjalnie właścicielką praw do publikacji swoich utworów.

“ANTI”, ósmy album studyjny Rihanny, to długo wyczekiwana kontynuacja albumu „Unapologetic”, który zdobył Nagrodę Grammy (2012) oraz Platynową Płytę (RIAA), a także był pierwszą płytą artystki, która zadebiutowała na 1. miejscu Soundscan. Wydawnictwo „Unapologetic”, które zadebiutowało na 1. miejscu listy Billboard 200, to hity takie jak: 5-krotnie platynowe “Diamonds”, 6-krotnie platynowe “Stay”(feat. Mikky Ekko), podwójnie platynowe „Pour It Up” oraz złote „Loveeeeeee Song”, „Right Now”(feat. David Guetta) i “What Now”.

Rihanna własnie szykuje się do rozpoczęcia Amerykańskiej części trasy koncertowej promującej nowy album – THE ANTI WORLD TOUR. Trasa rozpocznie się już 26 lutego w Viejas Arena w San Diego i obejmie prawie 40 koncertów, m.in. w Nowym Jorku, Los Angeles, Toronto, Chicago, Vancouver i Waszyngtonie. Samsung jest głównym sponsorem trasy po USA, a PUMA objęła nad nią patronat jako partner wpierający. Travis Scott będzie gościem specjalnym podczas tej części trasy. Europejska część trasy rozpocznie się w czerwcu i obejmie koncerty m.in. w Londynie, Berlinie, Mediolanie, Warszawie i Paryżu. Razem z Rihanną, na wszystkich europejskich koncertach, wystąpią The Weeknd oraz Big Sean. Bilety na trasę THE ANTI WORLD TOUR trafiły do sprzedaży 3 grudnia i są dostępne m.in. w serwisie livenation.pl

ZOBACZ TELEDYSK
RIHANNA – WORK

Bardzo dziękujemy za wizytę i przeczytanie artykułu!
Nie chcesz przegapić żadnej plotki ze świata show-biznesu? 
Obserwuj nasze artykuły w aplikacji Google News!