W najbliższy wtorek, 30 czerwca, warszawski salon Empik Junior odwiedzi Closterkeller. Anja Orthodoks wraz z kolegami z zespołu będzie promować winylowe wydawnictwo „Déjà vu”, które prezentuje ich stare przeboje. Spotkanie rozpocznie się o godzinie 18.00. Na płytę ze starymi przebojami zespołu Closterkeller jego fani czekali od dawna. Już niebawem po raz pierwszy będą mieli okazję posłuchać takich hitów jak: „Agnieszka”, „Władza”, „Scarlett” czy „Na krawędzi” z klasycznej, winylowej płyty! Przekrojowy album zatytułowany „Déjà vu” trafi do sklepów już 30 czerwca. Wydawnictwo to pierwsza z serii niespodzianek, jakie Anja Orthodox i jej koledzy zaplanowali dla swoich fanów na ten rok.
Grupa Closterkeller powstała w 1988 roku z inicjatywy muzyków: Przemysława Guryna, Jacka Skiruchy oraz wokalistki – Anji Orthodox. Pomimo wielokrotnych zmian składu, zespół wypracował łatwo rozpoznawalne brzmienie, którego elementem charakterystycznym był głos wokalistki i liderki grupy. Zespół Closterkeller jest uznawany za prekursora gatunku rocka gotyckiego w Polsce.
Rod Stewart właśnie ukończył pracę nad swoim kolejnym studyjnym albumem zatytułowanym „Another Country”.
Album ukaże się 23 października tego roku. „Another Country” w całości zawiera autorskie piosenki Roda Stewarta. „Zrozumiałem, że aby pisać przekonywujące teksty trzeba być niezwykle szczerym i otwartym. Dzięki dobremu przyjęciu mojego poprzedniego album „Time” nabrałem pewności siebie i wiary w swoje możliwości jako autora tekstu. Pozwoliłem sobie także na eksperymenty związane z różnorodnością dźwięków wykorzystując elementy reggae, ska czy celtyckich melodii.” – wyznaje artysta. Współproducentem albumu jest Kevin Savigar.
Album promuje piosenka „Love is”. Ciepły, aczkolwiek szorstki i charakterystycznie zachrypnięty głos Roda Stewarta, jego zdolności interpretacyjne, kompozytorskie i wyjątkowa osobowość sceniczna uczyniła go jednym z najpopularniejszych piosenkarzy drugiej połowy XX wieku. Szacuje się, że sprzedał łącznie ponad 200 milionów singli i płyt!
Duet Roxette nagrał nową wersję swojego przeboju “The Look”. Nagranie powstało specjalnie na potrzeby kampanii reklamowej sieci odzieżowej KaapAhl.
Przypomnijmy po raz pierwszy piosenka ukazała się na albumie “Look Sharp!” w 1988 roku. Została wtedy wydana jako singel promujący tę płytę. Przyniosła zespołowi światowy rozgłos i karierę.
Stało się to bowiem przypadkowo – za sprawą studenta z USA Deana Cushmana, który będąc na wymianie studenckiej w Szwecji usłyszał tę piosenkę. Zafascynowany nią, wysłał ją do swojej ulubionej amerykańskiej stacji radiowej. Chwilę później piosenka “The Look” obiegła cały świat!
ZOBACZ TELEDYSK
ROXETTE – “THE LOOK” 1988
W kwietniu 1989 roku singel ten zajął 1. miejsce na liście Billboard Hot 100, zajmował też czołowe miejsca na listach przebojów w wielu krajach na całym świecie.
17 lipca br. ukaże się nowa wersja “The Look” [2015 remake]
Na singlu znajdziemy dwie wersję piosenki:
1. The Look (2015 Remake) 3:58 2. The Look (2015 Remake – Instrumental) 3:55
Nowa wersja historycznego przeboju została nagrana w “X-Level Studio” w Sztokholmie – znanego wcześniej jako studio EMI, gdzie Roxette zarejestrowali w nim oryginalną wersję piosenki “The Look” w 1988 roku.
Nowej wersji przeboju Roxette będzie towarzyszyć kampania mody firmy KaapAhl, która sukcesywnie będzie się pojawiać jesienią 2015 roku. Tytuł przeboju, nagranego na nowo wyłącznie dla KappAhl, stał się inspiracją dla wszystkich jesiennych kampanii sieci. Ich motywem przewodnim jest styl i osobowość – “The Look”.
“Współczesna moda nierozłącznie wiąże się z trendami w muzyce. Sprawia to, że pozostawia ona pole do interpretacji i pozwala nam swobodnie wyrazić swój „look”, czyli styl i osobowość. Nasza oferta zostanie dodatkowo wzmocniona dzięki wyjątkowej współpracy z zespołem Roxette i jednym z najbardziej stylowych utworów naszych czasów, z czego bardzo się cieszymy” – mówi dyrektor marketingu KappAhl, Joakim Holmstrand.
Kampania podzielona jest tematycznie i będzie składać się z pięciu części: 1. The Chic Denim Look 2. The Always Black Look 3. The Must-have Look 4. The Wellbeing Look 5. The Hot Look Pierwsza kolekcja “The Chic Denim Look” trafi do sklepów już 24 sierpnia 2015 roku.
Dwupłytowy album pt. „Pasquale Anfossi Oratorio La Morte di San Filippo Neri” zarejestrowanymi podczas festiwalu „Musica Sacromontana” w wykonaniu orkiestry Sinfonia Viva, Poznańskiego Chóru Kameralnego i solistów (Iwona Hossa, Anna Mikołajczyk, Agnieszka Rehlis, Rafał Bartmiński), pod dyr. Tomasza Radziwonowicza otrzymał w Paryżu prestiżową nagrodę Złotego Orfeusza. „Orfeusze” przyznaje działająca od 1958 roku we Francji Academie du Disque Lyrique.
Akademia stawia sobie za cel promowanie nagrań muzyki wokalnej. Jury, w którym zasiadają muzykolodzy, dziennikarze muzyczni i uznani muzycy, nagradza co roku najlepsze nagrania w tej dziedzinie. Ceremonia wręczania Złotych Orfeuszy odbędzie się w paryskim Théâtre du Châtelet. Tradycyjnie patronuje jej legendarny Pierre Bergé, pełniący m.in. funkcję honorowego prezesa francuskiej Opery Narodowej (Opéra National de Paris). Nagrodę w imieniu Sinfonii Viva odbierze jej założyciel i dyrygent – Tomasz Radziwonowicz, w towarzystwie wydawców albumu (DUX, Stowarzyszenie Miłośników Muzyki Świętogórskiej im. Józefa Zeidlera, NETBOX).
Przypomnijmy, że album został zarejestrowany w ramach ósmej edycji Festiwalu Muzyki Oratoryjnej “Musica Sacromontana” w podgostyńskiej bazylice filipinów we wrześniu 2013 roku. Nagranie zapomnianego włoskiego oratorium Pasquale Anfossi, zdobyło również nominację do nagrody muzycznej Fryderyka 2015 w kategorii muzyki chóralnej, oratoryjnej i operowej.
Orkiestra powstała w 1998 roku z inicjatywy Tomasza Radziwonowicza – skrzypka, solisty, kameralisty, aranżera, kompozytora i dyrygenta. Dorobek artystyczny to: dwie złote i jedna platynowa płyta. Nagroda Fryderyka i aż 9 nominacji. Prestiżowy Złoty Orfeusz Nagrania Chopina w ich wykonaniu poleciały w kosmos na pokładzie wahadłowca Endeavour. Udział w nagraniach płyt najlepszych polskich artystów. Tourne po Europie z grupą YES. To tylko kilka z wielu sukcesów na koncie znakomitej warszawskiej orkiestry Sinfonia Viva.
Słynna amerykańska wokalistka zapowiada swój wielki powrót po siedmioletniej przerwie! W sieci dostępny jest już jej najnowszy singiel „No sleeep”. Jest to zapowiedź nowego albumu, który ukaże się w Polsce jesienią nakładem wytwórni Magic Records. Janet Jackson jest jedną z najlepiej sprzedających się artystek w historii muzyki – jej albumy zakupione zostały na całym świecie w liczbie ponad 100 milionów sztuk. Karierę rozpoczęła w latach 80-tych. Największa sławę przyniósł jej spektakularny album „Janet” zawierający takie hity jak “That’s The Way Love Goes”, “If”, “Again”, a także balladę “Any Time Any Place”. Dziś wraca z nową piosenką i zapowiada swój kolejny album, który ukaże się jesienią.
Prosta melodia i chwytliwy, prosty tekst. Do tego głos i przystojny chłopak. Całość utrzymana w nowoczesnym stylu pop. Wszystko wskazuje na to, że Thomas Martin będzie teraz na topie.
Thomas Martin, czyli Tomasz Martyński to polski wokalista, który swoją przygodę z muzyką rozpoczął już w młodości. Jest absolwentem szkoły muzycznej w klasie skrzypiec, a przez 10 ostatnich lat pracował zawodowo jako DJ oraz prezenter muzyczny.
W sieci właśnie ukazał się nowy teledysk do singla zatytułowanego “Własny Raj” – to historia dwojga ludzi, którzy w nadmiarze dzisiejszych problemów i różnych sytuacji mają swój własny raj.
Singiel ukaże się także w wersji anglojęzycznej.
Czy piosenka ma szansę stać się hitem tego lata? Oceńcie sami!
Thomas Martin – Własny Raj
Producentem teledysku jest Agencja Koncertowo-Wydawnicza VIP. W teledysku u boku Thomasa Martina możemy zobaczyć Olivie Sitoi.
Za scenariusz i reżyserię odpowiedzialna jest Kamila Myszczyszyn oraz Piotr Kowalski.
Najważniejsze discopolowe wydarzenie roku już 3 lipca.
Jubileuszowa, piąta edycja festiwalu, na której wystąpi ponad 30 zespołów. Jubileusz 15-lecia pracy na scenie świętować będzie zespół WEEKEND, a 50-lecia zespół Trubadurzy, który wychował muzycznie kilka pokoleń Polaków.
Justyna Panfilewicz i Mariusz Wawrzyńczyk wygrywa SuperDebiuty na Krajowym Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu 2015!
Podczas imprezy usłyszeliśmy największe przeboje Skaldów w nowych aranżacjach, jakie zaprezentowali wykonawcy walczący o nagrodę im. Anny Jantar, opolską Karolinkę: zespół Mery Spolsky, Żaneta Łabudzka, Jeremi Sikorski, Justyna Panfilewicz & Mariusz Wawrzyńczyk, zespół Space (laureat regionalnych eliminacji Miasta Opole) oraz Aleksandra Nizio (laureatka V edycji „The Voice of Poland”).
Dzięki Polskiemu Radiu Mariusz i Justyna nagrają singiel! Dodatkowo sponsor funduje 10 000 złotych na wakacje dla zwycięzców.
[quote_center]ZOBACZ WYSTĘP: Justyna Panfilewicz i Mariusz Wawrzyńczyk[/quote_center]
Zdjęcie Magdy Narożnej z zespołu Piękni i młodzi zdobi lipcowy numer magazynu “CKM”. Wokalistka grupy disco-polo po raz pierwszy wzięła udział w sesji dla magazynu dla panów. W środku znajdziemy więcej zdjęć piosenkarki.
Grupa Piękni i Młodzi zyskała duża popularność po udziale w programie “Must Be The Music”. Jurorom szczególnie spodobała się właśnie Magdalena Narożna i podczas oceniania grupy mówili głównie właśnie o wokalistce formacji.
Elżbieta Zapendowska podczas castingu stwierdziła, że Grupa Piękni i Młodzi podoba się jej bardziej niż formacja Weekend. Z kolei Kora stwierdziła, że jej najbardziej podoba się charyzmatyczna Magda.
“Jestem bardzo zadowolona z propozycji, którą dostałam. Jest to dla mnie niesamowite wydarzenie, bo nie każdej kobiecie CKM proponuje sesję zdjęciową. Dzień przed planowaną sesją nerwy dały o sobie znać i z wrażenia nie przespałam nocy. Cieszę się jednak że ekipa, która realizowała zdjęcia była tak sympatyczna i bardzo mi pomogła, abym czuła tam się swobodnie. Mam nadzieję, że efekty będą oszałamiające” – komentowała swój udział w sesji dla “CKM” Magda Narożna w rozmowie z seriwsem disco-polo.info.
[quote_center]POSŁUCHAJ – “ONA JEST TAKA CUDOWNA”[/quote_center]
Jeden z najmodniejszych muzycznych duetów ostatnich lat zdradza szczegóły swojego drugiego albumu! Na najnowszym krążku MS MR „How Does It Feel” znajdzie się aż 12 całkowicie nowych utworów. Do współpracy przy piosenkach zespół zaprosił Tove Lo („Pieces”) oraz MNDR („Tripolar”). Nad ostatecznym mixem albumu czuwał wielokrotny zdobywca nagrody Grammy, Tom Elmhirst (Adele, Amy Winehouse, Arcade Fire, Beck). Premiera albumu „How Does It Feel” zapowiedziana jest na piątek 17 lipca. Jest to jedna z pierwszych premier, która odbędzie się w ramach „Piątki z Nową Muzyką”. W oczekiwaniu na premierę krążka fani zespołu mogą już teraz posłuchać ich nowej piosenki – “Wrong Victory”, która jest sporym kontrastem po żywiołowym „Painted”.
MS MR to amerykański duet Lizzy Plapinger i Maxa Hershenowa, grający muzykę indie- pop. Ich debiutancki album „Secondhand Rapture” ukazał się w 2013 roku – pochodzą z niego takie piosenki jak „Hurricane” czy „Fantasy”. Zespół jest również znany fanom serialu „Game of Thrones”, w którego ścieżce dźwiękowej została użyta piosenka MS MR „Bones”.
Polscy miłośnicy szwedzkiego zespołu Roxette przygotowali specjalną akcję z okazji występu grupy na Torwarze 22 czerwca. Podniosą w górę wycięte z papieru białe i czerwone serca. Koncert jest częścią specjalnej trasy koncertowej Roxette z okazji trzydziestolecia istnienia grupy.
Jak najwięcej serc dla Roxette
Organizatorzy planują, aby serca zostały podniesione w górę dwa razy w trakcie koncertu – przy piosenkach “The Heart Shaped Sea” i “Listen to Your Heart”. Choć wydarzenie powstało w środowisku fanów zgromadzonych wokół dawnego forum Roxforum i obecnej grupy “Roxforum reaktywacja” na Facebooku, to planowane jest objęcie nią jak największej grupy osób spośród tych, którzy pojawią się na koncercie 22 czerwca. – Namawiamy wszystkich, żeby wycinali więcej serduszek. Zamierzamy rozdawać je przed wejściem na Torwar i zaangażować osoby, które o akcji nie zdołały się dowiedzieć – mówi Puterman.