MUZOTAKTInstagramWersow zdradziła swoje ulubione filmy. Internet zawrzał: „Matko, PORAŻKA!”

Wersow zdradziła swoje ulubione filmy. Internet zawrzał: „Matko, PORAŻKA!”

Na Instagramie Filmweb pojawiło się nagranie z udziałem Wersow, w którym influencerka zdradziła swoje ulubione filmy. Lista Weroniki Sowy wywołała prawdziwą burzę w komentarzach. Internauci nie tylko skrytykowali jej wybory, ale też punktowali błędy językowe i zastanawiali się, dlaczego w ogóle znalazła się na profilu filmowym.

Dodano:

OBSERWUJ NAS NA GOOGLE NEWS
UDOSTĘPNIJ
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Wersow i Friz – para, która wciąż przyciąga uwagę

Wersow, czyli Weronika Sowa, i jej mąż Karol Wiśniewski, znany jako Friz, od lat należą do najgorętszych nazwisk w polskim internecie. Ich ślub, utrzymywany przez długi czas w tajemnicy, stał się medialną sensacją, a zapowiedź filmu dokumentalnego „Friz & Wersow. Miłość w czasach online”, który trafi do kin na początku października, tylko dolała oliwy do ognia. Choć dokument jeszcze przed premierą budzi ogromne emocje, duet nie przestaje angażować się w kolejne projekty.

Wersow ujawnia swoje filmowe hity

Na instagramowym profilu Filmwebu pojawiło się krótkie wideo, w którym 29-letnia influencerka wymienia swoje ulubione produkcje filmowe. Na pierwszym miejscu znalazł się polski klasyk romantyczny „Nigdy w życiu” z Danutą Stenką.

– Uwielbiam ten film, oglądałam go kilkadziesiąt razy i wciąż mi się nie nudzi – przyznała Wersow.

Następnie wymieniła dramat sportowy „Najlepszy”, słynny hit Jamesa Camerona „Titanic”, film „Babilon” oraz cykl „Harry Potter”. Wśród ulubionych pozycji znalazło się też… jej własne dzieło.

– Ja płakałam nie raz. Mam nadzieję, że wy również się wzruszycie – skwitowała.

„Mega porażka!” – internet bez litości

Choć mogłoby się wydawać, że wybory filmowe są kwestią gustu, komentarze pod nagraniem okazały się wyjątkowo surowe. Internauci zwrócili uwagę nie tylko na „mało ambitny” repertuar, ale również na sposób, w jaki Wersow opowiadała o swoich ulubionych tytułach. Dla wielu fanów kina obecność Wersow na profilu Filmwebu była po prostu niezrozumiała.

„Którego lubię? Chyba który lubię – ale pewnie się nie znam”
„29 lat i lista jak z czasopisma Popcorn”
„Filmweb, przestańcie się ośmieszać”
„Nie ma czasu na oglądanie Titanica, bo setny raz leci Nigdy w życiu”
“Filmy pokazują inteligencję emocjonalną 3-latki” – piszą internauci.

Dalsza część artykułu pod materiałem reklamowym
REKLAMA

Obrona influencerki: „Gusta są różne”

Nie wszyscy jednak przyłączyli się do krytyki. Pod nagraniem znalazły się również komentarze w obronie influencerki.

„Nie rozumiem tej złośliwości. Miłość do kina powinna łączyć, a nie dzielić. Gusta są różne i nie każdy musi wymieniać tylko ambitne tytuły. Jej wybory są tak samo ważne, jak wasze” – pisała jedna z internautek.

Filmweb i kontrowersyjny wybór gościa

Cała sytuacja pokazuje, jak dużą polaryzację wywołuje dziś postać Wersow. Z jednej strony to influencerka, która odniosła komercyjny sukces i ma rzeszę fanów, z drugiej – wciąż spotyka się z ostrą krytyką, zwłaszcza w kontekście projektów, które wykraczają poza internetowy świat.

Decyzja Filmwebu, aby zaprosić ją do rozmowy o ulubionych filmach, wywołała mieszane reakcje. Dla części użytkowników był to zabieg marketingowy, mający przyciągnąć młodszych odbiorców. Dla innych – niepotrzebne spłycanie tematyki filmowej.

Co dalej z wizerunkiem Wersow?

Weronika Sowa konsekwentnie buduje swój medialny wizerunek – od youtuberki, przez jedną z największych polskich influencerek, aż po bohaterkę kinowego dokumentu. Jednak jej filmowe „wyznanie” po raz kolejny udowadnia, że każda wypowiedź celebrytki może zostać w sieci rozebrana na czynniki pierwsze.

Kontynuacja tekstu znajduje się poniżej reklamy
REKLAMA

Niezależnie od tego, czy lista ulubionych filmów Wersow wydaje się „basic”, czy też w pełni zrozumiała, jedno jest pewne – o influencerce i jej wyborach mówi dziś cała sieć. A to dla niej, w kontekście nadchodzącej premiery filmu dokumentalnego, może być po prostu… bezcenna reklama.

REKLAMA
REKLAMA
MATERIAŁY PROMOCYJNE

Dziękujemy, że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca.
Chcesz podzielić się interesującym newsem lub zaproponować temat?
Napisz do nas

Obserwuj nas na Google News
Udostępnij

Data utworzenia:

REKLAMA
REKLAMA