Vevo i Warner Music Group podali do publicznej wiadomości o zawarciu porozumienia i podpisania licencji na dystrybucję teledysków Warner Music Group na platformach należących do Vevo, w tym na vevo.com oraz aplikacjach na smartfony, tablety, konsole i Smart Tv.
Wybrane filmy z katalogu Warnera pojawią się na Vevo już w najbliższym czasie.
Komunikat o zawartym porozumieniu pojawia się niedługo po opublikowaniu przez Vevo ambitnych planów na temat długoterminowego rozwoju, przedefiniowania polityki firmy i ujawnieniu nowego logo.
Plan zakłada przede wszystkim zmiany w trzech obszarach biznesowych: odbióru marki, tworzenia kreatywnych treści i programowania oraz rozwóju produktu.
Erik Huggers, CEO, Vevo powiedział: “Dzisiejszy dzień jest krokiem milowym dla Vevo, gdyż stworzyliśmy nowe relacje biznesowe z Warner Music Grup, oparte na wspólnej wizji, że to artyści są dla nas najważniejsi i tworzymy platformę, która będzie sprawiedliwa dla świata muzycznego.
Jesteśmy podekscytowani współpracą z Warnerem i tym, by treści tworzone przez ich artystów ożyły na naszych nowych platformach mobilnych, desktopie i wielu innych.
Steve Cooper, CEO, Warner Music Group powiedział: “Erik i jego zespół kontynuuje rozwój swojego serwisu i wprowadził w życie nową wizję Vevo.
Jesteśmy szczęśliwi, że możemy współtworzyć elastyczną i obupólnie korzystną współpracę, która przynesie wiele pozytywnych efektów, zarówno artystycznych, jak ich komercyjnych, dla naszych artystów.
Ta współpraca to ostatnia z szeregu umów, które pomogą nam odkryć prawdziwą wartośc teledysków, by przyciagnąć i zaangażować rzesze odbiorców.