MUZOTAKTMUZYKANowy singielwill.i.am reklamuje kawę Nescafe Dolce Gusto! Zobacz spot reklamowy

will.i.am reklamuje kawę Nescafe Dolce Gusto! Zobacz spot reklamowy

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMAPłyty muzyczne - zobacz na Ceneo

NESCAFÉ® Dolce Gusto® i will.i.am łączą siły w nowej kampanii reklamowej – „Nie ma nic lepszego od klasyki skomponowanej na nowo”

Marka NESCAFÉ® Dolce Gusto® ogłasza start nowej, ekscytującej globalnej kampanii reklamowej „Nie ma nic lepszego od klasyki skomponowanej na nowo”, powstałej we współpracy ze znanym i nagradzanym twórcą muzycznym will.i.am.

REKLAMA

Kampania ma na celu podkreślenie siły kreatywności, gwarantującej niezwykłą jakość w procesie tworzenia zarówno muzyki, jak i kawy.

Motywem przewodnim kampanii jest wyjątkowy i energetyczny film, stworzony przez dwóch utalentowanych twórców: Diego Contreras’a i Salomon Lightelm’a, w którym światowa gwiazda muzyki will.i.am występuje w studio muzycznym wraz z kawą NESCAFÉ® Dolce Gusto®.

Materiały promocyjne partnera

W spocie reklamowym will.i.am odkrywa na nowo kultowy przebój „(Sittin’ On) The Dock of the Bay” Otis Redding, podczas gdy NESCAFÉ® Dolce Gusto® przemienia klasyczną kawę w magiczne, twórcze doświadczenie.

„Nie ma nic lepszego od klasyki skomponowanej na nowo” – to słowa will.i.am, które stały się hasłem przewodnim całej kampanii.

Oprócz reklamy, widzowie będą mogli obejrzeć również 4 inspirujące filmy, w których will.i.am i Ola Persson, barista NESCAFÉ® Dolce Gusto® występują razem w serii wywiadów. Podczas rozmowy twórcy wyjaśniają, jak dzięki odrobinie kreatywności skomponować klasykę na nowo w swoich dziedzinach.

Przeczytaj także:  „Coco Jamboo” po ponad ćwierć wieku doczekało się nowej wersji

W dzisiejszych czasach miłośnicy kawy poszukują produktu najwyższej jakości, oferującego wyrafinowane doświadczenia. Dlatego właśnie kampania reklamowa „Nie ma nic lepszego od klasyki skomponowanej na nowo” pomaga uzmysłowić, jak marka NESCAFÉ® Dolce Gusto® czuje się zobowiązana do oferowania wyjątkowych kawowych doświadczeń, które wykraczają poza schemat, wykorzystując kreatywność jako kluczowe źródło inspiracji.

„NESCAFÉ® Dolce Gusto® to marka, która od początku swojego istnienia wychodzi poza utarte schematy. Chcemy przesuwać granice i stawiać wyzwania w kategorii kawy poprzez odkrywanie nowych zasad jakości” – mówi Axel Touzet, Dyrektor Globalnego Biznesu NESCAFÉ® Dolce Gusto®.

„Wierzymy, że jeśli chodzi o najwyższą jakość, kreatywność robi ogromną różnicę. Wykraczamy poza klasyczne podstawy tradycyjnego przygotowania kawy, komponując ją na nowo tak, aby zapewnić niesamowite doświadczenia związane jej piciem.”

Dla will.i.am współpraca z marką była czymś naturalnym. „Zdecydowałam się na współpracę z marką NESCAFÉ® Dolce Gusto®, ponieważ podstawą kampanii jest odkrywanie kreatywności, która jest ogromną częścią tego, kim jestem i czym się zajmuję. Tak jak marka NESCAFÉ® Dolce Gusto® jest zobowiązana do tworzenia najwyżej jakości kawy, tak samo ja czuję się zobowiązany tworzyć muzykę najwyższej jakości.”

Przeczytaj także:  Taylor Swift, Rihanna, Donald Trump i inne gwiazdy nagie w klipie Kanye Westa

Światowa premiera kampanii reklamowej „Nie ma nic lepszego od klasyki skomponowanej na nowo” ma miejsce 30 sierpnia 2016 r. w momencie przejęcia na 48 godzin przez will.i.am Facebook’owych fanpage’y NESCAFÉ® Dolce Gusto® oraz NESCAFÉ®. W tym czasie will.i.am będzie dzielić się z miłośnikami kawy ekskluzywnymi zdjęciami zza kulis kręcenia spotu reklamowego.

W Polsce spot reklamowy będzie miał swoją premierę na Facebook’u NESCAFÉ® oraz w innych kanałach społecznościowych dniu 1 września 2016 r. o godzinie 10 rano. W Polsce będzie wspierany szerokozasięgową kampanią m.in. na kanale YouTube, czy na portalach onet.pl, wp.pl, Grupy Agora czy TVN.

POLUB NASZ SERWIS NA FACEBOOKU

R E K L A M A » zespół muzyczny Warszawa

REKLAMA

Obserwuj nasze artykuły na

Chcesz podzielić się interesującym newsem lub zaproponować temat?
Skontaktuj się z nami, pisząc maila na adres: redakcja@muzotakt.pl

REKLAMA