Będą one dotyczyły zarówno kwestii związanych z promocją i marketingiem muzycznym, jak i produkcją oraz obsługą imprez.
Dziewiąta edycja AMM startuje z pierwszym wykładami na początku października. Jak się dowiedzieliśmy, nowy cykl wykładów cieszy się rekordowym zainteresowaniem i pozostało tylko kilka wolnych miejsc.
Nowej edycji będzie towarzyszył rozbudowany system praktyk dla uczestników, które będą organizowane przy międzynarodowym festiwalu Emergenza. Praktyki będą się odbywały w ramach takich sektorów działalności menedżerskiej, jak A&R (Artists and Repertoire), promocja i marketing, booking i organizacja koncertów a także produkcja koncertów – od kwestii technicznych związanych choćby z prawidłową budową scen, po prowadzenie koncertu od strony technicznej: zabezpieczanie backlinu, prowadzenie prób (stage management ), monitorowanie przebiegu koncertu.
Nowa edycja AMM, to także nowe wykłady: Pierwszy jest poświęcony zjawisku crowdfundingu, drugi zaś porusza zagadnienia budowania projektów muzycznych w oparciu o alternatywne środki finansowe. Oprócz nich, podczas 9. edycji AMM poruszone zostaną także takie kwestie, jak media elektroniczne w działalności muzycznej, cyfryzacja muzyki, prawo w muzyce, promocja zespołu muzycznego czy organizacja, produkcja, booking koncertów.
Wśród wykładowców Akademii od lat znajdują się uznane na polskim rynku osoby, m.in.: Kamil Jakuza Jaczyński – PR and marketing manager w wytwórni Wielkie Joł!, Wiesław Weiss – jeden z najwybitniejszych dziennikarzy muzycznych w Polsce, Sławomir Pietrzak – Właściciel SP Records czy Łukasz Napora – rzecznik prasowy festiwalu Audioriver, DJ, autor audycji radiowych.
Pełen program 9. edycji wraz z listą wykładowców dostępne są na stronie www.akademiamm.pl.
Wciąż trwa rekrutacja do muzyczno-biznesowej szkoły.
Osoby zainteresowane udziałem w Akademii Menedżerów Muzycznych proszone są o kontakt: tel. 536 026 266, info@akademiamm.pl