Duet Roxette nagrał nową wersję swojego przeboju „The Look” jako Remake 2015. Nagranie powstało specjalnie na potrzeby kampanii reklamowej sieci odzieżowej KappAhl.
Tytuł przeboju, nagranego na nowo wyłącznie dla KappAhl, stał się inspiracją dla wszystkich jesiennych kampanii sieci. Ich motywem przewodnim jest styl i osobowość – The Look.
Przypomnijmy po raz pierwszy piosenka ukazała się na albumie „Look Sharp!” w 1988 roku. Została wtedy wydana jako singiel promujący tę płytę. Przyniosła zespołowi światowy rozgłos i karierę. Stało się to bowiem przypadkowo – za sprawą studenta z USA Deana Cushmana, który będąc na wymianie studenckiej w Szwecji wysłał ją do swojej ulubionej amerykańskiej stacji radiowej. Chwilę później piosenka „The Look” obiegła cały świat!
W kwietniu 1989 roku singiel “The Look” zajął 1. miejsce na liście przebojów Billboard Hot 100!
17 lipca br. ukazała się nowa wersja „The Look [2015 remake]”
Nowa wersja historycznego przeboju została nagrana w „X-Level Studio” w Sztokholmie – znanego wcześniej jako studio EMI, gdzie Roxette zarejestrowali w nim oryginalną wersję piosenki „The Look” w 1988 roku.
“Nagranie całkowicie nowej wersji utworu “The Look” było kuszące, ale zarazem było to duże wyzwanie. Bardzo cieszy nas współpraca właśnie z KappAhl, którą oboje bardzo cenimy. Muzyka popowa i moda są ze sobą nierozerwalnie połączone. Liczy się ekspresja i emocje, odwaga i troska” – mówi Per Gessle.
Na singlu znajdziemy dwie wersję piosenki:
1. The Look (2015 Remake) 3:58
2. The Look (2015 Remake – Instrumental) 3:55
Wydawca: ℗ 2015 Cosmos Music under exclusive license from Roxette Recordings AB
POSŁUCHAJ ROXETTE – “The Look [2015 Remake]”
Nowej wersji przeboju Roxette towarzyszy kampania mody firmy KaapAhl, która sukcesywnie będzie się pojawiać w sklepach jesienią 2015 roku w Szwecji, Norwegii, Finlandii i Polsce. Tytuł przeboju, nagranego na nowo wyłącznie dla KappAhl, stał się inspiracją dla wszystkich jesiennych kampanii sieci. Ich motywem przewodnim jest styl i osobowość – „The Look”.
„Współczesna moda nierozłącznie wiąże się z trendami w muzyce. Sprawia to, że pozostawia ona pole do interpretacji i pozwala nam swobodnie wyrazić swój „look”, czyli styl i osobowość. Nasza oferta zostanie dodatkowo wzmocniona dzięki wyjątkowej współpracy z zespołem Roxette i jednym z najbardziej stylowych utworów naszych czasów, z czego bardzo się cieszymy” – mówi dyrektor marketingu KappAhl, Joakim Holmstrand.
Kampania podzielona jest tematycznie i będzie składać się z pięciu części: 1. The Chic Denim Look / 2. The Always Black Look / 3. The Must-have Look / 4. The Wellbeing Look / 5. The Hot Look – pierwsza kolekcja „The Chic Denim Look” trafi do sklepów już 24 sierpnia 2015 roku.
[quote_center]Ściągnij singiel THE LOOK 2015[/quote_center]
[quote_center] ZOBACZ JAK POWSTAWAŁ NOWY SINGIEL[/quote_center]