Brzmienie tego utworu jest zapowiedzią tego, co czeka nas na debiutanckim albumie Futurelight, nad którym grupa pracuje od kilku miesięcy. Poprzednie single Futurelight osiągnęły następujące sukcesy: „Lust” – utwór trafił do reklamy telewizyjnej marki Converse w Korei Południowej.
„Better Place” – wykorzystanie utworu w produkcjach reklamowych, np. Stereotypes by Oshee. „Back To You” – piosenka jest regularnie prezentowana w rozgłośniach radiowych takich jak m.in: Radio Łódź, Czwórka. Pojawiała się także w Jedynce i Trójce. Spotify Niemcy umieściło ją na top liście Indie Radar na 3 miesiące.
Zespół Futurelight tak pisze o sobie: “Cztery żywioły, cztery światy, cztery punkty widzenia. Łączy nas cel – udowodnić, że choć w muzyce „nagrano już wszystko”, nadal można stworzyć utwory, które brzmią świeżo. Takie, które na nowo, mogą poruszyć serca słuchaczy. Nieważne, kim jest każdy z nas. Nieważne czym się inspirujemy. Ważne kim jesteśmy razem”.
Grupę można było zobaczyć i usłyszeć między innymi na następujących imprezach:
– łódzki Spotlight Soundedit Festiwal 2016
– łódzki Light Move Festival
ZOBACZ TELEDYSK
FUTURELIGHT – L.O.V.E.