Przypomnijmy, że Eddie Vedder był jednym z kibiców-celebrytów, gdy w ubiegłym roku drużyna z Chicago wygrywała World Series (po raz pierwszy od 1908 roku). Rockman zaśpiewał nawet przed jednym z kluczowych meczów. Teraz sportowcy zaprosili go do udziału w reklamie.
Spot, będący częścią kampanii MLB (Major League Baseball), promuje fikcyjną firmę graczy Cubsów – Krisa Bryanta i Anthony’ego Rizzo. W reklamie Vedder próbuje wymyślić dla nich chwytliwy jingle.
Dorobek Pearl Jam, flagowej kapeli gatunku grunge, zamyka “Backspacer” z września 2009 roku. W sierpniu minęło 25 lat od wydania bestsellerowego debiutu ekipy z Seattle “Ten”. W kwietniu formacja zostanie w prowadzona do Rock and Roll Hall of Fame.
Dwie solowe płyty Eddiego Veddera to “Into the Wild” z 2007 roku i “Ukulele Songs” z 2011.
R E K L A M A » Zwalczanie pluskiew Gdynia