Wynik oglądalności wideoklipu Moniki Kuszyńskiej do piosenki “In The Name Of Love”, porównywalny jest z osiągnięciami produkcji największych światowych gwiazd.
[quote_center]Teledysk w ciągu nieco ponad 24 godzin obejrzało w sieci ponad 600 tys. internautów![/quote_center]
Klip do scenariusza i w reżyserii Romana Przylipiaka zadebiutował na kanale Moniki Kuszyńskiej na YouTubie w poniedziałek, 9 marca 2015 roku. W nieco ponad 24 godziny filmik do pięknej, lirycznej piosenki, “In The Name Of Love”, mającej w sobie również trochę rockowego pazura, został obejrzany ponad 600 tysięcy razy!
Przypomnijmy, że Monika Kuszyńska piosenką “In The Name Of Love” będzie reprezentować Polskę na jubileuszowym, 60. Konkursie Piosenki Eurowizji, który odbędzie się w Wiedniu pod hasłem “Building Bridges”. Telewizja Polska podjęła decyzję, iż w stolicy Austrii wystąpi Monika, bo jej piosenka niesie odpowiednie przesłanie, a sama artystka jest postacią nietuzinkową, umiejętnie łączącą popularność z ideą budowania mostu tolerancji.