Cover powstał na potrzeby kampanii reklamowej Tiffany, w której udział bierze wokalistka i gitarzystka St. Vincent.
Jednym z symboli firmy Tiffany, znanej chociażby z filmu “Śniadanie u Tiffany’ego” z Audrey Hepburn, jest zarejestrowany jako znak towarowy kolor Tiffany Blue.
St. Vincent w czerwcu wypuściła nowy singel “New York”, a ostatnio zaprezentowała na żywo w Tokio numer “LA”.
W niedawnym wywiadzie gwiazda wyznała, że kończy prace nad nową płytą, na której gościnnie pojwi się jej była dziewczyna, Cara Delevingne. Jednocześnie Annie Clark, jak naprawdę nazywa się artystka, poinformowała, że zajmie się reżyserią adaptacji powieści “Portret Doriana Graya” Oscara Wilde’a.
Amerykanka ostatnio wyreżyserowała film “The Birthday Party”, którego premiera odbyła się podczas ostatniego festiwalu Sundance Film Festival. Ponadto była ambasadorką Record Store Day 2017, podczas którego ukazał się charytatywny 7-calowy singel nagrany wspólnie z Johnem Legendem.
▸ Przeczytaj również: Taylor Swift szokuje fanów! (posłuchaj Look What You Made Me Do)
Spotu z przeróbką hitu z 1967 roku w wykonaniu rockmanki można sprawdzić poniżej.