Jennifer Lopez (48 l.) została nową twarzą cenionej marki.
– Kiedy Paul Marciano zadzwonił do mnie z pytaniem, czy chcę zostać dziewczyną Guess, byłam poruszona i podekscytowana – komentuje Jennifer Lopez. – To kultowa marka, którą uwielbiam odkąd byłam nastolatką.
– Patrząc na dawne kampanie Guess, widzisz piękne modelki i niezapomniane zdjęcia Paula – dodała. – To wielki komplement, że zostałam wybrana.
Wokalistkę i aktorkę będzie można zobaczyć w kampanii wiosna/lato 2018 roku.
W dorobku ma przeboje “If You Had My Love”, “I’m Real”, “On the Floor”, “Jenny from the Block”, “Play” czy “All I Have”. Dyskografię Amerykanki zamyka album “A.K.A.”, który miał premierę w czerwcu 2014 roku.
Obecnie Lopez pracuje nad nową płytą, “Por Primera Vez”. Ostatnio można ją było oglądać w serialu “Uwikłana”, w Polsce emitowanym na TV Puls. Amerykanka potwierdziła też udział w romantycznej komedii “Second Act”.
▸ Przeczytaj również: Iron Maiden wracają do Polski (data, miejsce, bilety)