Jakiś czas temu informowaliśmy, że Selena Gomez została ambasadorka takich marek, jak Coach czy Louis Vuitton. W zeszłym roku wokalistka nawiązała też współpracę z jednym ze sportowym gigantów – brandem Puma.
W klipie dla sportowej marki piosenkarka leży na kanapie, podczas gdy jej piosenka “Wolves” gra w tle. Utrzymując kobiecą kolorystykę, Sel ma na sobie różowo-kwarcowy biustonosz i dopasowane do niego trampki, szare legginsy i ponadprzeciętną bluzę z kapturem o pełnym kroju zapinanym na suwak. Z efektem można zapoznać się poniżej.
„PUMA zmieniła zasady gry, zwłaszcza jeśli chodzi o łączenie ubrań sportowych z modą. Obserwowanie tych wpływów na styl i kulturę jest wspaniałe i nie mogę się doczekać naszej współpracy. Mam nadzieję, że razem stworzymy coś wyjątkowego. Zaczęliśmy już realizację kilku świetnych projektów” – zdradza gwiazda.
“Selena jest idealnym partnerem dla marki PUMA, ponieważ nie boi się wyzwań przed którymi stawia nas życie; walczy i nie daje za wygraną co dokładnie opisuje wszystko czemu wierna jest Puma. Nie tylko reprezentuje naszą firmę, ale także pomaga definiować i ulepszać nasze linie produktów dedykowanych kobietom” – mówi Adam Petrick, dyrektor ds. Marketingu Globalnego Puma.
Jej ostatni krążek, “Revival”, miał premierę w 2015 roku. Amerykankę ostatnio można było podziwiać w komedii “Sąsiedzi 2” oraz obrazie “The Fundamentals of Caring”.
[buybox-widget category=”music” name=”Revival” info=”Selena Gomez”]
Zagrała też w reżyserskim projekcie Jamesa Franco, ekranizacji powieści Johna Steinbecka “W niepewnym boju” (“In Dubious Battle”). Ostatnio zajęta jest na planie nowego filmu Woody’ego Allena, gdzie występuje u boku Timothée’ego Chalameta i Elle Fanning.
▸ Przeczytaj również: Justin Timberlake zaprezentował nowy utwór i futurystyczny teledysk!