Coca-Cola oficjalnie ogłasza pełną gotowość do kampanii świątecznej „Podaruj radość”.
Okres radosnego oczekiwania marka rozpoczyna od wyjątkowej niespodzianki – premiery nowej wersji świątecznego przeboju „Coraz Bliżej Święta”.
Niepowtarzalnego charakteru autorskiemu wykonaniu nadaje magnetyczna piosenkarka Margaret i finaliści popularnego programu muzycznego The Voice of Poland.
W teledysku występują również gwiazdy polskiego Youtube. Od dziś rusza także świąteczna kampania Coca-Cola w punktach sprzedaży. Limitowane świąteczne edycje opakowań z unikalnymi grafikami i życzeniami oraz spektakularne ekspozycje to tylko niektóre z niespodzianek, jakie czekają na konsumentów.
Utwór Coraz bliżej Święta jest polską wersją piosenki „Wonderful Dream” wykonywanej przez amerykańską wokalistkę Melanie Thornton, od lat wykorzystywanej w reklamach świątecznych marki Coca-Cola.
Wcześniejsza polska wersja tego utworu śpiewana przez Anię Szarmach, to jeden z najbardziej znanych motywów muzycznych, które sygnalizują nam, że idą Święta. W tym roku towarzyszyć nam będzie najnowsza odsłona piosenki nagrana specjalnie dla Coca-Cola w Polsce i Szwecji przez Margaret i chór finalistów programu The Voice of Poland. A w teledysku w rolę dźwiękowców wcielają się znani youtuberzy – JDąbrowsky i Ajgor Ignacy.
“Coraz bliżej Święta” w niepowtarzalnym wykonaniu Margaret od dziś podbija Internet, a wkrótce będzie towarzyszyć również kampanii telewizyjnej Coca-Cola.
Świąteczny utwór Coca-Cola można znaleźć na wszystkich najważniejszych muzycznych serwisach cyfrowych: Spotify, Tidal, Deezer, iTunes, Muzodajnia. Wydawcą singla jest Magic Records. Już niedługo cała Polska ruszy z przygotowaniami do Świąt nucąc razem z Margaret „Coraz bliżej Święta…coraz bliżej Święta”.
Oczekiwanie na Święta to absolutnie wyjątkowy i magiczny czas dla Coca-Cola. Czerwone ciężarówki i sympatyczny Święty Mikołaj z reklam marki to już kultowe symbole nadchodzących Świąt, na które czekają Polacy.
W tym roku dołączy do nich dobrze znany motyw muzyczny „Coraz bliżej Święta” w nowej aranżacji i wykonaniu Margaret. Świąteczną kampanią przypominamy o prawdziwym duchu Świąt. Chcemy zachęcać do podarowania radości innym, dlatego szykujemy mnóstwo niespodzianek, które będą do tego inspirowały, mówi Barbara Niemczuk, kierownik marki Coca-Cola w Coca-Cola Poland Services.
ZOBACZ TELEDYSK
MARGARET – CORAZ BLIŻEJ ŚWIĘTA