Wojtek Sokół prezentuje singiel z pierwszej solowej płyty… z zaskakującym gościem!
Wczoraj odbyła się premiera długo oczekiwanego singla z pierwszej solowej płyty Wojtka Sokoła – Rób to, w co wierzysz.
Jest to efekt wyjątkowej, innowacyjnej współpracy legendy polskiego rapu z ikoną polskiego kina Bogusławem Lindą w projekcie największej na świecie marki whisky Johnnie Walker.
Na planie teledysku spotkały się dwie silne osobowości pozornie z odległych światów – obok Wojtka Sokoła – Bogusław Linda. To co ich łączy, to żelazna zasada, którą kierują się od zawsze w życiu – robią to, w co naprawdę wierzą, co pozwala im osiągnąć więcej. Oryginalny utwór jest autorskim przepisem na sukces.
Rób to, w co wierzysz to mocna zapowiedź nadchodzącej płyty Wojtka Sokoła. Do projektu, który opowiada historię rapera, zaproszono gościnnie aktora Bogusława Lindę. Marcin Filipek wyreżyserował teledysk, Wojtek Zieliński odpowiada za zdjęcia, a DU:IT jest autorem muzyki. W chórkach: Marysia Starosta, Kamil Bijoś, Mateusz Krautwurst i Michał Grobelny.
Teledysk do utworu Rób, to w co wierzysz składa się z licznych odwołań do kultowych dzieł polskiego kina, w których główne role grał Linda oraz znanych teledysków hip-hopowych Sokoła. Obaj artyści na potrzeby klipu zamienili się rolami.
Mimo, że pochodzą z dwóch różnych światów artystycznych, obaj konsekwentnie zmierzali do wyznaczonego celu i obu udało się osiągnąć sukces.
Nasze dzieło jest w 100% odbiciem wspólnie wypracowanej wizji – mamy świadomość, że może ona budzić kontrowersje. Jednak tak wyglądały nasze drogi – odważnie podążamy za własnymi marzeniami bez względu na trudności. Jestem pewny, że nasi fani docenią unikalność oraz autentyczność tego projektu – powiedział Sokół.
Inicjatywa z Wojtkiem Sokołem i Bogusławem Lindą to wyjątkowo oryginalny projekt – obaj reprezentują odmienne światy artystyczne i wartości. W tym tkwi też siła ich współpracy, pomimo różnic potrafią dotrzeć z mocnym, autentycznym przekazem do ogromnej liczby fanów, że warto podążać własną drogą i robić to, w co naprawdę wierzymy.
Dzięki temu można osiągnąć więcej – powiedziała Marta Krybuś, Johnnie Walker Brand Manager.
ZOBACZ TELEDYSK
RÓB W TO, CO WIERZYSZ