MUZOTAKTBranża muzycznaW rytmie PR-u”, czyli Komu Komunikacja o promocji muzyki

W rytmie PR-u”, czyli Komu Komunikacja o promocji muzyki

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMAPłyty muzyczne - zobacz na Ceneo

18 listopada w Krakowie odbędzie się dwudzieste pierwsze, bezpłatne spotkanie w ramach projektu Komu Komunikacja.

W miesiącu, w którym swoje urodziny obchodzi magazyn “Billboard”, rozdawane są nagrody American Music Awards oraz MTV Europe Music Awards, prelegenci i uczestnicy spotkania zastanowią się, jak mówić i pisać o muzyce oraz jak promować wydarzenia muzyczne, płyty i zespoły, aby zwrócić na nie uwagę szerokiej publiczności.

REKLAMA

Spotkanie rozpocznie Marek Chołoniewski, kompozytor, inicjator i dyrektor Festiwalu Audio Art, który skupi się na zagadnieniu przekazywania ważnych treści poprzez muzykę. Wojciech Kwiatkowski, PR manager klubu Fabryka, opowie o komunikacji miejsca organizującego wydarzenia muzyczne. Rafał Zbrzeski, od lat działający w branży handlowo-muzycznej, odpowie na pytanie, jak zachęcać ludzi do zakupu muzyki i budować z nimi trwałe relacje. Spotkanie zakończy Wojciech Barczyński, dziennikarz Off Radia Kraków, który zdradzi, jak skusić dziennikarza muzycznego do przesłuchania nowej płyty.

Przeczytaj także:  Muzyka - podział na gatunki i metal

– W listopadzie postanowiliśmy nie dać się jesiennemu nastrojowi, ale skupić się na tym, co poprawia humor i pomaga przetrwać długie, ciemne wieczory – czyli na muzyce. Wybraliśmy miejsce, które niebawem zniknie z mapy Krakowa, i zaprosiliśmy do niego gości specjalizujących się w promowaniu wydarzeń i produktów muzycznych. Zapraszamy wszystkich, którzy kochają muzykę i działają w branży – na pewno każdy znajdzie coś interesującego dla siebie – mówi Łukasz Majewski, współorganizator akcji Komu Komunikacja.

Materiały promocyjne partnera

– Kalendarze wydarzeń kulturalnych w większych i mniejszych miastach coraz częściej wypełniają się eventami muzycznymi – koncerty, festiwale, recitale. Wystarczy zajrzeć na listy przebojów lub wirtualną albo rzeczywistą półkę z nowościami w sklepie muzycznym, aby przekonać się, że artyści nie próżnują. Dostęp do różnorodnej muzyki – także tej na żywo – jest coraz łatwiejszy. To jednak oznacza, że coraz większym wyzwaniem jest wypromowanie muzyka i muzyki. Jak robić to skutecznie? O tym porozmawiamy podczas najbliższego spotkania w ramach projektu Komu Komunikacja – tłumaczy Magdalena Grochala, współorganizatorka akcji.

Przeczytaj także:  Play świętuje 700k użytkowników TIDAL!

Dwudzieste pierwsze, bezpłatne spotkanie w ramach akcji Komu Komunikacja odbędzie się 18 listopada w klubie Fabryka w Krakowie przy ulicy Zabłocie 23. Szczegółowe informacje dotyczące prelegentów, godziny spotkania i rejestracji będzie można znaleźć w najbliższych dniach na stronie www.komukomunikacja.pl.

Patronami medialnymi spotkania są Marketing przy kawie oraz Interia.pl. Partnerami spotkania są: Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera, Get Smarter – wiedza, której nie wyguglasz oraz Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Komu Komunikacja to projekt przygotowany z myślą o praktykach PR, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę, podzielić się doświadczeniami, podyskutować z ludźmi z branży i posłuchać ekspertów. Comiesięczne, bezpłatne spotkania dotyczą różnej tematyki i organizowane są w różnych miejscach Krakowa.

REKLAMA

Obserwuj nasze artykuły na

Chcesz podzielić się interesującym newsem lub zaproponować temat?
Skontaktuj się z nami, pisząc maila na adres: redakcja@muzotakt.pl

REKLAMA