Nicki Minaj zadebiutowała w 2010 roku płytą “Pink Friday”. Dwa lata później wydała “Pink Friday: Roman Reloaded”. Trzeci i na razie ostatni album raperki, “The Pinkprint”, miał premierę w grudniu 2014 roku. Wszystkie wielokrotnie pokryły się platyną w Stanach Zjednoczonych. Sprzedała 20 milionów swoich singli, a piosenki z jej udziałem rozeszły się w 60 milionach. Artystka regularnie pojawia się w nagraniach innych muzyków.
Na najnowszą, czwartą studyjną płytę Nicki Minaj czekają miliony fanów na całym świecie. Jej okładką artystka pochwaliła się na swoich profilach społecznościowych. To fotografia wykonana przez słynny z ekscentrycznych projektów duet: Mert & Marcus.
Nicki Minaj podkreśliła na niej swoją kobiecość eksponując ciało w stylizacji egipskiej bogini. Okładka zapowiada najnowszy repertuar artystki, który w Polsce na żywo będzie można usłyszeć w łódzkiej Atlas Arenie 24 lutego 2019 roku. Do tej pory ukazały się już dwa utwory promujące krążek: Chun-Li i Barbie Tingz.
W teledysku do tego utworu królowa rapu nie zawiodła stylizacją – wystąpiła w stroju syreny! Założenie tak oryginalnego kostiumu nie było jednak łatwym przedsięwzięciem, bo zbyt dopasowany strój nie ułatwiał przygotowań do zdjęć filmowych.
Neonowe i diamentowe stylizacje inspirowane akcentami japońskiej kultury pojawiły się w obrazach teledysku do nowego utworu „Chun-Li”. Z kolei w „Barbie Tingz” to wyjątkowo klasyczna Nicki, przemieniająca się w infantylne wizerunki lalek.
Artystka lubi szokować. Jej stroje to zdecydowany znak rozpoznawczy. Nicki Minaj słynie z eksponowania kobiecych kształtów, krzykliwych kolorów i elementów garderoby, które niewiele zakrywają. Celebrytka ma swoją własną stylistkę, co widać!
Od panterkowych wzorów począwszy, poprzez lateksowe sukienki, obcisłe skórzane kombinezony, spektakularne futra, wysokie szpilki, kolie za setki tysięcy dolarów, świecące, neonowe dodatki, aż po włosy, które sięgają niemal do stóp – to jedynie skromna część elementów, które składają się na artystyczny wizerunek wokalistki.
Polski przystanek światowej trasy zaplanowano na 24 lutego 2019 w łódzkiej Atlas Arenie. Bilety na wydarzenie można nabywać poprzez strony bilety.imprezyprestige.com oraz eBilet.pl, a także w sieci salonów Empik. Organizatorem koncertu jest agencja Prestige MJM.
▸ Przeczytaj również: Ariana Grande i Troye Sivan w teledysku do “Dance To This”