Trasa, wyprodukowana przez Live Nation, wystartuje 26 lutego 2016 r. w San Diego. W Ameryce Północnej zaplanowano około 40 koncertów m.in. w Nowym Jorku, Los Angeles, Toronto, Chicago, Vancouver, Waszyngtonie i wielu innych. Głównym partnerem trasy jest Samsung, a partnerem wspierającym PUMA. Travis Scott będzie gościem specjalnym podczas amerykańskich koncertów.
W Europie artystka zawita m.in. do Londynu, Berlina, Mediolanu, Wiednia i wielu innych. Na starym kontynencie Rihannie będą towarzyszyć The Weeknd i Big Sean.
5 sierpnia 2016 r. Artystka zawita do Warszawy, gdzie wystąpi na stadionie PGE Narodowy. Będzie to już 5 koncert wokalistki w Polsce. W 2013 r. Rihanna wystąpiła jako headliner ostatniego dnia podczas festiwalu Open’er w Gdyni. Koncert odbył się w ramach trasy The Diamonds World Tour, która promowała siódmy album piosenkarki „Unapologetic”. Płyta uzyskała w Polsce status potrójnej platyny!
Bilety na wszystkie koncerty z amerykańskiej i europejskiej trasy będą dostępne do kupienia od 3 grudnia na livenation.com
Światowa marka sportowa PUMA jest partnerem Rihanny od 2014 . W tym roku gwiazda podbiła świat mody swoją kolekcją FENTY PUMA. W ramach ANTI WORLD TOUR Puma będzie informowała o nadchodzących koncertach i nowych kolekcjach przez stronę internetową.
Użytkownicy TIDAL i właściciele kart American Express będą mieli ekskluzywną możliwość nabycia biletów zanim trafią do ogólnej sprzedaży. Od 30 listopada do 2 grudnia poprzez stronę internetową lub aplikację TIDAL i aplikację American Express UNSTAGED będzie można kupić bilety na te wyjątkowe koncerty.
Rihanna jest obecnie nie tylko ikoną muzyczną, lecz również stylu. Sprzedała ponad 54 mln płyt i 210 mln piosenek cyfrowo – to uczyniło ją najlepiej sprzedającym się cyfrowo artystą wszechczasów.
Wydała 7 płyt w ciągu 7 lat, 13 singli z tych albumów osiągnęło #1. Ma na koncie 8 statuetek GRAMMY. Jest najczęściej odtwarzanym artystą na Vevo/YouTube z wynikiem ponad 7 miliardów odsłon. Jest również jedną z najpopularniejszych artystek na Facebooku – jej strona ma aż 81 mln polubień.
Dodatkowo wypuściła 6 zapachów perfum, dwie mini kolekcje dla Armaniego, cztery dla River Island, a ostatnio była rzecznikiem firmy MAC & Viva Glam oraz twarzą kampanii „Secret Garden” Diora. Rihanna jest międzynarodową ambasadorką PUMY, a teraz objęła pozycję dyrektora kreatywnego, wnosząc swoją wrażliwość i innowacyjne podejście do mody do kolekcji Pumy.
Droga The Weeknd do wydania płyty Beauty Behind The Madness była bardzo nietypowa. Artysta ujawnił swoją twarz po ponad roku od wypuszczenia pierwszej piosenki do sieci. Jego historia jest wręcz legendą. W 2011 roku wypuścił serię trzech, świetnie zrecenzowanych, darmowych mixtape’ów- House of Balloons, Thursday i Echoes of Silence – w internecie zawrzało od teorii o jego osobie, a sam artysta milczał. Niedługo po tym wraz z Arianą Grande stworzył platynowy singiel „Love Me Harder”. Mainstreamem zawładnął po wydaniu „Earned It (Fifty Shades Of Grey)” na początku 2015. Pierwszy utwór z soundtracku „50 Twarzy Greya” opanował wszystkie listy przebojów, potrójnie pokrył się platyną i spędził 27 tygodni na zestawieniu Billboard Hot 100. Następny singiel „Can’t Feel My Face” błyskawicznie stał się #1 w sklepie iTunes na całym świecie i po kilku tygodniach trafił jako numer jeden Billboard Hot 100. Beauty Behind The Madness pokryło się złotem po dwóch tygodniach od premiery. Singiel „The Hills” oficjalnie zyskał tytuł pięciokrotnej platyny.
Jego trasa w 2014 roku King Of The Fall była całkowicie wyprzedana, tak samo jako The Madness Fall Tour w 2015. The Weeknd wystąpił również na największych festiwalach m.in. Coachella, Lollapalooza czy HARD Summer.
ZOBACZ TELEDYSK
RIHANNA – AMERICAN OXYGEN