Iggy Azalea (28 l.) znów szokuje. Nowa kampania reklamowa, która promuje nowy krążek EP pt. „Survive the Summer” naprawdę przyciąga uwagę i jest bardzo odważna.
Przypomnijmy, że piosenkarka powraca z nowym materiałem po czterech latach milczenia i to w jakim stylu.
Gwiazda na zdjęciach jest cała naga, a jej intymne miejsca zakrywa tylko torebka marki Prada, która kosztuje blisko 1500 dolarów.
Na nowe wydawnictwo pt. „Survive the Summer” trafi łącznie sześć kawałków, w tym również znane wcześniej „Tokyo Snow Trip”. Za produkcję najnowszego singla Iggy “Kream” odpowiadają GT, Wallis Lane oraz Ronny J.
Teledysk do utworu “Kream” ma już ponad 60 mln wyświetleń na Youtubie. To bez wątpienia jeden z najbardziej gorących klipów tego lata. W klipie i piosence, która koncentruje się na tyłku i forsie pomaga raperce Tyga. Kompozycja oparta jest na samplach z piosenki Wu Tang Clan.
Przypomnijmy, że debiutancka płyta artystki pt. “The New Classic”, pochodzi z 2014 roku. W maju 2015 roku ukazał się wspólny numer Iggy i Britney Spears “Pretty Girls”. Na koncie ma też współpracę z Arianą Grande czy Jennifer Lopez.
Jak Wam się podoba nowa sesja Iggy Azalea?
▸ Przeczytaj również: “Demi Lovato nie żyje” – krzyk asystentki. Dookoła była krew i wymiociny