Grupa PRO8L3M opublikowała singiel zatytułowany “Jak Disney” promującej album “Widmo”.
Drugi w karierze zespołu PRO8L3M longplay będzie nosił tytuł “Widmo”, a jego premiera zaplanowana jest na 1 marca.
▸ Przeczytaj również: Selena Gomez nie chce się z nikim umawiać!…
Czego możemy się spodziewać po “Widmie”?
To płyta, która zadaje wiele pytań o kierunek w jakim zmierza nasz świat i my sami. Zarysowuje wiele wizji, czasem mrocznych, a czasem zupełnie nieprzewidywalnych. Nie zabraknie porywających, lirycznych pomysłów Oskara i zaskakujących eksploracji muzycznych Steeza. “Widmo” krąży wokół zagadnień współczesnej cywilizacji, pułapek jej rozwoju, degradacji środowiska oraz rzuca światło na niedostrzegane zjawiska. Adresowanie współczesnych problemów i idących za nimi potrzeb, to także motyw przewodni unikatowego gadżetu, przygotowanego przez zespół w limitowanej edycji preorderu albumu – masek antysmogowych.
▸ Przeczytaj również: Lil Xan zostanie ojcem! Matką nie jest Noah…
Album “Widmo” na przełomie marca i kwietnia 2019 promować będzie trasa koncertowa.
Za zdjęcie z okładki wydawnictwa odpowiedzialny jest Michał Klusek, a projekt graficzny przygotował Darren Oorloff, grafik z Melbourne, specjalizujący się w identyfikacji wizualnej projektów muzycznych.
▸ Subskrybuj nasze wiadomości w aplikacji Google!
Nie chcesz przegapić żadnej plotki gwiazd czy wiadomości ze świata show biznesu? Dołącz do nas na Facebooku i Instagramie