Michał Szpak (28 l.) odwiedził w sumie 21 miast, w każdym z nich powtarzało się hasło Sold Out, a koncert we Wrocławiu i Szczecinie wyprzedał się dwukrotnie.
„Nigdy nie przypuszczałem, że zostanę tak pozytywnie przyjęty. To przerosło moje wyobrażenia Ta ekstrawagancka trasa, magiczna, wymagająca… Wszyscy mówili mi, że ludzie tego nie zrozumieją. Tymczasem Polacy kochają sztukę i DREAMERtour tego dowiódł. Teraz już się nie zatrzymam” – przyznaje Michał Szpak.
▸ Przeczytaj również: Rihanna w odważnej sesji! Seksownie odsłoniła… (FOTO)
Meet&greet – forma znana na całym świecie i praktykowana przez większość koncertujących gwiazd, gdzie fani spędzają wyjątkowy czas z Artystą przed koncertem, otrzymują niezwykłe limitowane gadżety – wyprzedała się w ciągu kilku minut od ogłoszenia sprzedaży.
Michał Szpak wysoko podniósł poprzeczkę artystyczną, scenografia, kostiumy i aranże muzyczne zostały dopracowane wyjątkowo starannie. A cała forma widowiska przyjęła formę spektaklu otoczonego czarnoksięską atmosferą – w tworzeniu której młody wokalista nie ma sobie równych.
Wizualna przestrzeń, do której Michał przywiązuje szczególną uwagę staje się coraz istotniejszym elementem prowadzenia kariery artysty. Przy pomocy takich twórców jak THEDREAMS studio czy Mikaela Sandell wyznacza on trendy nie tylko w modzie, ale również w sposobie prowadzenia swoich social mediów.
▸ Przeczytaj również: Julia Wieniawa zaśpiewała hit Shallow! (WIDEO)
Na zwieńczenie trasy przygotowana została specjalna strona internetowa w formie edytorialu. Zajrzycie na: http://michaelstarling.pl
Widzimy na niej różne wcielenia piosenkarza z trasy Dreamer Tour.
„Te zdjęcia są podziękowaniem dla fanów i domknięciem emocji które przeżywałem podczas ostatniego roku. Forma ta jest też czymś co będę kontynuował oraz na samym końcu – zapowiedzią tego co będzie dalej” – wyznał gwiazdor.
Jak Wam się podobają zdjęcia?