MUZOTAKTNEWSYMuzykaThe Dumplings z piosenką, która promuje prezerwatywy! (WIDEO)

The Dumplings z piosenką, która promuje prezerwatywy! (WIDEO)

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMAPłyty muzyczne - zobacz na Ceneo

The Dumplings – polski duet muzyczny w składzie Justyna Święs i Kuba Karaś, wykonujący muzykę electropop. Na swoim koncie mają już 3 albumy: „No Bad Days” – w 2014 roku nagrodzony Fryderykiem za fonograficzny debiut roku, „Sea You Later” z 2015 oraz „Raj” z 2018 roku. W roku 2016 zespół został odznaczony Nagrodą Artystyczną Miasta Torunia im. Grzegorza Ciechowskiego.

Utwór „Bez słów” to efekt współpracy zespołu The Dumplings z marką Durex, promujący kampanię marki – Gorące Letnie Noce. Kooperacja ma zachęcać do cieszenia się prawdziwym seksem i atmosferą, którą tworzą gorące letnie noce, z zachowaniem bezpieczeństwa.

REKLAMA

Przed nami lato i gorące noce. Tytuł kampanii to przewrotne nawiązanie do nachodzących, jak co roku upałów, przed którymi nie da się schronić, a które mogą okazać się bardzo przyjemne. Zespół The Dumplings i marka Durex zachęcają do korzystania z lata w pełni, aby nasze noce stały się jeszcze gorętsze. Utworowi towarzyszy wspólnie stworzony teledysk, którego premiera łączy się z oficjalnym startem kampanii Gorące Letnie Noce. Projekt ma zwracać uwagę na naturalną potrzebę bliskości oraz czerpanie z niej radości, w bezpieczny sposób.

Kawałkiem „Bez słów” chcemy mówić o tym, że dwójka ludzi może i powinna wspólnie cieszyć się seksem. Jest to coś naturalnego i unikalnego jednocześnie. Każda relacja jest inna, bo każdy z nas jest inny, jednak to co je łączy to emocje i bliskość. To piękne, gdy dwoje ludzi się kocha i sprawia sobie wzajemną przyjemność. Korzystajcie z lata, pielęgnujcie swoje relacje lub poznawajcie nowych ludzi, zakochujcie się – zawsze bezpiecznie.” – komentuje Justyna Święs z The Dumplings.

Materiały promocyjne partnera

▸ Przeczytaj również: Miley Cyrus sprzedaje własną linię prezerwatyw! Cena jednak zwala z nóg!

„Bez słów” to nowy singiel The Dumplings, który swoją premierę miał 14 czerwca 2019 roku.

Do tekstu autorstwa Justyny Święs muzykę skomponował Kuba Karaś. W rezultacie powstał energetyczny kawałek z gatunku elektropop, utrzymany w stylistyce zespołu. Słowa piosenki opowiadają o bliskości, w liryczny sposób opisując budowane napięcie i przyjemność, którą przynosi jej doświadczanie. Artystka, w subtelnych i bezpretensjonalnych słowach, przekazuje jak istotne jest pielęgnowanie relacji oraz fizycznej bliskości.

Przeczytaj także:  Męskie Granie we Wrocławiu: Artyści oddali hołd Korze (ZDJĘCIA)

O uczuciach i seksie trzeba rozmawiać, dzielić się zarówno swoimi emocjami, jak i doświadczeniem. Dzięki temu wzajemnie się uczymy, wspieramy, możemy bardziej o siebie zadbać. To bardzo ważny krok na drodze do budowania większej świadomości oraz otwartości, które dzięki temu projektowi możemy promować. Ma on dla nas wymiar kampanii społecznej i bardzo cieszy nas fakt, że jesteśmy jego częścią.” – dodaje Kuba Karaś z The Dumplings.

Utworowi towarzyszy klip, wyreżyserowany przez Daniela Jaroszka. Do realizacji wideo zostały zaangażowane prawdziwe pary, bez doświadczenia aktorskiego. Twórcom zależało na pokazaniu autentycznych relacji oraz emocji pomiędzy partnerami. W klipie występują cztery różne pary, by podkreślić, że temat seksu dotyczy każdego niezależnie od wieku, płci, czy stażu związku. Wszystkie łączy silne uczucie i intymność, której piękno realizatorzy starali się uchwycić.

Współpracą z The Dumplings, marka Durex sięga po nową jakość, którą chce na stałe wpisać w swoje DNA. Zwracamy się w kierunku edukacji i otwartości wokół seksu. Chcielibyśmy, by ludzie nie wstydzili się o tym rozmawiać, aby seks przestał być tematem tabu. Gorące, letnie noce właśnie nadeszły, a my chcemy zachęcić wszystkich, by cieszyli się sobą, okazywali sobie uczucia i robili piękne rzeczy. Uważamy, że więcej bliskości w codzienności może uczynić świat piękniejszym.” – mówi Justyna Dadał, Senior Brand Manager marki Durex.

Sceneria została dobrana tak by, jak najlepiej oddać naturalny charakter każdej z par, a kontekst osadzenia akcji w czasie letnich wakacji dodatkowo sprzyja poczuciu beztroski i zachęca, by w pełni cieszyć się sobą. Z klipu płynie przekaz, aby niezależnie od sytuacji zawsze pamiętać o bezpieczeństwie i zdrowiu swoim oraz bliskich. Bezpieczny seks to wyraz troski o siebie oraz partnera. Odpowiednio dobrane produkty mogą jeszcze dodatkowo zwiększyć przyjemność i intensywność doznań.

Przeczytaj także:  The Dumplings: Posłuchaj najnowszego utworu "Oddychasz"

▸ Przeczytaj również: Rita Ora kusi w bikini! Tak odpoczywa między koncertami (FOTO)

Bez słów

O The Dumplings:

Błyskotliwy debiut The Dumplings w 2013 roku sprawił, że ich muzyką zainteresowały się największe wytwórnie w Polsce. W ciągu miesiąca zdobyli 13 tysięcy fanów na Facebooku (aktualnie jest ich 120 tysięcy).

Zespół zagrał do tej pory setki koncertów, zarówno na festiwalach showcase’owych takich jak: Liverpool Sound City, The Great Escape w Brighton czy Europavox we Francji, jak i regularnych festiwalach polskich i zagranicznych: Off Festival, Grape Festival, Open’er, Colours of Ostrava, Sziget Festival. The Dumplings grali także koncerty w Tokio, Paryżu, Londynie, Meksyku oraz na legendarnym festiwalu dla młodych zespołów – SXSW w Austin w Teksasie.

„No Bad Days” (2014) – Fryderyk w kategorii Debiut za 2014 rok. Płyta pojawiła się w wielu rankingach podsumowujących rok 2014 (m. in. 4 miejsce wg. Dziennikarzy Gazety Wyborczej i 9 miejsce według Onetu). „Sea You Later” (2015) – 8 miejsce na OLIS, Status Złotej Płyty ( ponad 15 tyś sprzedanych egzemplarzy). Nominacja do Fryderyka 2015 w kategorii Album Roku. „Sea You Later” w całości jest skomponowana, napisana i wyprodukowana przez zespół.

The Dumplings powraca i prezentuje ‘RAJ’, czyli trzeci studyjny album duetu tworzonego przez Justynę Święs i Kubę Karasia.

Nowa płyta została w całości napisana, skomponowana i wyprodukowana przez twórców „Złotych”, „No Bad Days” i „Sea You Later”. Muzycznie to wciąż elektropop na najwyższym poziomie, w charakterystycznym dla The Dumplings stylu, ale w porównaniu do poprzednich produkcji jest zdecydowanie dojrzalej. Wszystkie utwory na płycie napisane są w języku polskim, co na pewno otwiera w karierze zespołu nowy rozdział.

https://www.instagram.com/p/BysmlIoBs9M/
https://www.instagram.com/p/BysmtU7hmEt/
 Subskrybuj nasze wiadomości w aplikacji Google! Nie chcesz przegapić żadnej plotki czy wiadomości ze świata show-biznesu? Dołącz do nas na Facebooku Instagramie
REKLAMA

Obserwuj nasze artykuły na

Chcesz podzielić się interesującym newsem lub zaproponować temat?
Skontaktuj się z nami, pisząc maila na adres: redakcja@muzotakt.pl

REKLAMA