W środę, 18 września, na Facebooku i Twitterze Maroon 5 pojawiło się tajemnicze zdjęcie oraz data. Dwa dni później wszystko stało się jasne: były to okładka oraz data premiery najnowszego singla „Memories”. Następca wielkiego przeboju „Girls Like You” pokazuje bardziej refleksyjne oblicze zespołu. Kawałek idealnie wpisuje się w nostalgiczny nastrój, jaki często towarzyszy nam na początku jesieni.
▸ Przeczytaj również: Aleksandra Szwed: Ciało jest moim narzędziem… (WIDEO)
„Girls Like You” z udziałem Cardi B oraz klipem, w którym wzięło udział mnóstwo gwiazd (w tym m.in. Jennifer Lopez, Gal Gadot, Camila Cabello, Ellen DeGeneres i wiele innych) przez wiele tygodni okupowało szczyty list przebojów, a teledysk przekroczył dwa miliardy wyświetleń.
W lutym 2019 Maroon 5 wystąpili w przerwie Super Bowl LIII w Atlancie. Gośćmi specjalnymi wydarzenia byli Big Boi oraz Travis Scott.
W lipcu tego roku wielki hit „Sugar” (2014) przekroczył trzy miliardy wyświetleń na YouTube – Maroon 5 jest jedynym zespołem, któremu udała się ta sztuka. Obecnie klip jest siódmym najpopularniejszym klipem muzycznym w serwisie. „Sugar” było nominowane do Grammy w kategorii Best Pop Duo/Group Performance.
Posłuchaj „Memories” już teraz!
▸ Przeczytaj również: Camila Cabello na dworcu w Warszawie! (ZDJĘCIA)