Obłędna Jennifer Lopez wzięła udział gorącej sesji dla kultowej marki odzieżowej! Efekt robi wrażenie, a od samego patrzenia można odlecieć! Sami zobaczcie zdjęcia!
Jennifer Lopez po raz kolejny została twarzą kampanii Guess. Seksowna latynoska gwiazda kilka miesięcy temu skończyła 50 lat, jednak nadal rozpala zmysły fanów swoją doskonałą sylwetką i niebywałą kobiecością.
“Kiedy Paul Marciano zadzwonił do mnie z pytaniem, czy chcę zostać twarzą marki Guess, byłam bardzo poruszona i podekscytowana. To kultowa marka, którą uwielbiam odkąd byłam nastolatką… To wielki komplement, że zostałam wybrana i mogłam pojawić się w kampanii” – wyznała Jennifer Lopez.
▸ MUSISZ TO ZOBACZYĆ: Rihanna kusi w walentynkowej bieliźnie! PIKANTNE zdjęcia
Jennifer Lopez zachwyca w nowej wiosennej kampanii 2020 Guess!
Sesja zdjęciowa dla wiosennej kampanii 2020 marki Guess powstała w Santa Monica i Pasadenie. Dzieło wyreżyserował współzałożyciel marki, dyrektor kreatywny Paul Marciano. Autorką zdjęć jest Tatiana Gerusowa, która w przeszłości kierowała już wieloma kampaniami dla luksusowej marki odzieżowej. Zdjęcia mają uosabiać klasyczny hollywodzki styl życia z włoskim szykiem.
J.Lo twierdzi, że przekazała część swoich umiejętności aktorskich do sesji zdjęciowej.
„Za każdym razem, gdy współpracuję z Guess, zawsze myślę o postaci, którą mam grać i nią być, a dzięki tej kampanii świetnie się bawiliśmy ” – mówi 50-letnia gwiazda.
„Tym razem klimat był mieszanką włoskiej gwiazdy filmowej z lat 60., połączonej z Madonną z lat 80., połączonej z Sofią Loren. Wcielenie się w tę postać i sprawienie, by tak się stało, sprawia tyle radości…” – wyznała Jennifer Lopez.
Kampania jeszcze tej wiosny pojawi się na billboardach.
Gwiazda wygląda na swoje lata?
▸ PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ: Marcelina Zawadzka wyjawiła prawdę o programie „Dance, Dance, Dance”