Jennifer Lopez po raz kolejny została twarzą kampanii Guess. Seksowna latynoska gwiazda kilka miesięcy temu skończyła 50 lat, jednak nadal rozpala zmysły fanów swoją doskonałą sylwetką i niebywałą kobiecością.
“Kiedy Paul Marciano zadzwonił do mnie z pytaniem, czy chcę zostać twarzą marki Guess, byłam bardzo poruszona i podekscytowana. To kultowa marka, którą uwielbiam odkąd byłam nastolatką… To wielki komplement, że zostałam wybrana i mogłam pojawić się w kampanii” – wyznała Jennifer Lopez.
▸ MUSISZ TO ZOBACZYĆ: Rihanna kusi w walentynkowej bieliźnie! PIKANTNE zdjęcia
Sesja zdjęciowa dla wiosennej kampanii 2020 marki Guess powstała w Santa Monica i Pasadenie. Dzieło wyreżyserował współzałożyciel marki, dyrektor kreatywny Paul Marciano. Autorką zdjęć jest Tatiana Gerusowa, która w przeszłości kierowała już wieloma kampaniami dla luksusowej marki odzieżowej. Zdjęcia mają uosabiać klasyczny hollywodzki styl życia z włoskim szykiem.
J.Lo twierdzi, że przekazała część swoich umiejętności aktorskich do sesji zdjęciowej.
„Za każdym razem, gdy współpracuję z Guess, zawsze myślę o postaci, którą mam grać i nią być, a dzięki tej kampanii świetnie się bawiliśmy ” – mówi 50-letnia gwiazda.
„Tym razem klimat był mieszanką włoskiej gwiazdy filmowej z lat 60., połączonej z Madonną z lat 80., połączonej z Sofią Loren. Wcielenie się w tę postać i sprawienie, by tak się stało, sprawia tyle radości…” – wyznała Jennifer Lopez.
Kampania jeszcze tej wiosny pojawi się na billboardach.
Gwiazda wygląda na swoje lata?
▸ PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ: Marcelina Zawadzka wyjawiła prawdę o programie „Dance, Dance, Dance”