Patrząc na nowe zdjęcia Jennifer Lopez, ciężko uwierzyć, że latynoska gwiazda kilka miesięcy temu obchodziła swoje 50-te urodziny. Można śmiało rzec – dla niej czas się zatrzymał.
Piosenkarka i aktorka wzięła udział w nowej kampanii reklamowej dla amerykańskiej marki odzieżowej Guess. Sesja ma przywołać „klasyczny hollywoodzki styl życia” na tle kalifornijskich palm. Efekt robi wrażenie i ciężko oderwać wzrok.
▸ MUSISZ TO ZOBACZYĆ: “Listy do M. 4” w drodze na kinowe ekrany
Latynoska gwiazda na instagramowym profilu opublikowała serię olśniewających zdjęć z nowej kampanii Guess, które w kilka godzin zyskały ponad 2,5 miliona polubień. Na szczególną uwagę zasługuje fotografia, na której J.Lo pozuje w bikini z wysokim stanem w lamparcie cętki. Komplet wyposażono w gruby, czarny pasek, który świetnie podkreślił talię, a świetnym dodatkiem są tu błyszczące lawendowe szpilki i przyciągające wzrok kolczyki z obręczami. Jej ciało wygląda wprost genialnie.
Sesja zdjęciowa dla wiosennej kampanii 2020 marki Guess powstała w Santa Monica i Pasadenie. Dzieło wyreżyserował współzałożyciel marki, dyrektor kreatywny Paul Marciano. Autorką zdjęć jest Tatiana Gerusowa, która w przeszłości kierowała już wieloma kampaniami dla luksusowej marki odzieżowej. Zdjęcia mają uosabiać klasyczny hollywodzki styl życia z włoskim szykiem.
“Kiedy Paul Marciano zadzwonił do mnie z pytaniem, czy chcę zostać twarzą marki Guess, byłam bardzo poruszona i podekscytowana. To kultowa marka, którą uwielbiam odkąd byłam nastolatką… To wielki komplement, że zostałam wybrana i mogłam pojawić się w kampanii” – wyznała Jennifer Lopez.
J.Lo twierdzi, że przekazała część swoich umiejętności aktorskich do sesji zdjęciowej.
„Za każdym razem, gdy współpracuję z Guess, zawsze myślę o postaci, którą mam grać i nią być, a dzięki tej kampanii świetnie się bawiliśmy ” – mówi 50-letnia gwiazda.
Fani nie kryją zachwytu! “Świetnie wyglądasz w krótkich włosach”, “Królowa”, “Wow, jak młodo wyglądasz i nie potrzebne operacje”, “Jesteś taka piękna, ponadczasowa, po prostu oszałamiająca”, “Zobaczyłem pierwsze zdjęcie i nie mogłem się skoncentrować na innych” – czytamy w komentarzach.
To dopiero początek zdjęć, jakie piosenkarka udostępniła. Kampania jeszcze tej wiosny pojawi się na billboardach.
▸ PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:
– Marcelina Zawadzka wyjawiła prawdę o „Dance, Dance, Dance”
1/5 Na tym zdjęciu trudno poznać Jennifer Lopez, ponieważ pozuje w nowej fryzurze. Krótkie, kręcone włosy wyglądają naprawdę ponętnie i kobieco.
2/5 Najbardziej uwodzicielska fotografia z całej serii – Lopez pozuje pochylona w obcisłej dżinsowej sukni z głębokim dekoltem. Można tu dostrzec klimat retro.
3/5 W stylu Vintage
4/5 J.Lo trzyma elegancką, wyprostowaną pozę, siedząc na białym drewnianym plażowym krześle ustawionym obok stołu z wazą z różowymi kwiatami. Ta fotografia wzbudziła największe zainteresowanie wśród Internautów.
5/5 Lata 60-te. „Tym razem klimat był mieszanką włoskiej gwiazdy filmowej z lat 60., połączonej z Madonną z lat 80., połączonej z Sofią Loren. Wcielenie się w tę postać i sprawienie, by tak się stało, sprawia tyle radości…” – wyznała Jennifer Lopez.