„Na początku 2019 roku nie mogłem sobie wyobrazić, jak wiele możliwości się dla mnie otworzy”, powiedziała VICTORIA dodając: „Jestem dumna z reprezentowania Bułgarii w Rotterdamie. Mam zaszczyt tworzyć muzykę, w którą wierzę i mam swobodę bycia tym, kim jestem”.
Artystka wydała „I Wanna Know”, swój pierwszy singiel w języku angielskim przeznaczony na rynek globalny, latem 2019 roku. Genoveva Christova, producentka i managerka VICTORII, uważa, że Eurowizja będzie kolejnym krokiem wokalistki na zagranicznym rynku. Christova jest przekonana, że powrót Bułgarii otworzy wiele drzwi dla lokalnego przemysłu kreatywnego.
▸ MUSISZ TO ZOBACZYĆ: Rita Ora w prześwitującej bieliźnie! Niewiele pozostawiła wyobraźni
Bułgaria ogłosiła powrót na Eurowizję w październiku 2019 roku po roku nieobecności w Konkursie. W ciągu ostatnich kilku lat seria startów kraju w Eurowizji należała do bardzo udanych, z 4 miejscem w 2016 r., 2 miejscem w 2017 r. i 14 miejscem w 2018 r. Chociaż Konkurs nie był emitowany w Bułgarii w 2019 r., lokalna publiczność pozostała mu lojalna dzięki ponad 700 tysięcznej widowni (10 proc. populacji), która oglądała Eurowizję na żądanie.
VICTORIA stała się popularna po udziale w czwartym sezonie X Factor Bulgaria. Jej ostatni singiel „I Wanna Know” zyskał latem tego roku setki tysięcy odtworzeń na kanale na YouTube i Spotify. Zaprezentowała oficjalne wideo piosenki w Sofii i w Madrycie. Jej debiutancki album solowy zostanie wydany pod koniec 2020 roku, po udziale w Konkursie Piosenki Eurowizji.
▸ PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:
– Rihanna w prześwitującej bieliźnie i nowej fryzurze. Niezwykła metamorfoza!
– Emocjonujący występ w „The Voice Kids”. Cleo zalała się łzami! (WIDEO)