fot. materiały prasowe
„Klip do singla ma formę performensu – nie wiedziałyśmy, jakie działania wobec nas podejmą jego uczestnicy – czytamy w komunikacie Frele.
Cała akcja ma na celu zaprezentowanie mechanizmu hejtu – jak działałby przeniesiony do realnej rzeczywistości. Tekst utworu powstał na podstawie hejterskich komentarzy, które miałyśmy okazję przeczytać na swój temat w sieci.
▸ PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ: Justin Bieber zaśpiewał dla Hailey wielki hit Whitney Houston
Wydanie singla wraz z klipem połączyłyśmy z akcją #zabardzo, w której osoby medialne wypowiadały się, co ich zdaniem jest w internetowej rzeczywistości „za bardzo”. Kampania miała na celu zwrócenie uwagi na skalę problemu, jakim jest hejt w internecie.” – mówią Frele.
W akcji #zabardzo udział wzięli już m.in. Dominika Gwit, Mariusz Kałamaga czy Agnieszka Sienkiewicz.
▸ PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ: Selena Gomez wyznała, że jej życie osobiste „wymknęło się spod kontroli”