Międzynarodowa organizacja pomocowa – Global Citizen – ogłosiła dziś poszerzoną listę artystów, którzy wezmą udział w specjalnym programie “One World: Together At Home”. Tym samym wesprą oni m.in. poprzez fundusz solidarnościowy WHO (COVID-19 Solidarity Response Fund for WHO) dzielnych pracowników służb medycznych, którzy ratują życia na pierwszej linii frontu walki z Covid-19. Wystąpi między innymi: Camila Cabello, Rita Ora, Chris Martin, Charlie Puth i wielu innych…
Artyści zaangażowani w wirtualne przedsięwzięcie “One World: Together At Home“, które ma dotrzeć do milionów ludzi na całym świecie, to m. in.: Adam Lambert, Anitta, Ben Platt, Burna Boy, Charlie Puth, Jess Glynne, Michael Bublé, Rita Ora, Andra Day, Angèle, Annie Lennox, Becky G, Billy Ray Cyrus, Black Coffee, Bridget Moynahan, Cassper Nyovest, Christine and the Queens, Common, Connie Britton, Danai Gurira, Delta Goodrem, Don Cheadle, Eason Chan, Ellie Goulding, Erin Richards, FINNEAS, Heidi Klum, Hozier, Hussain Al Jasmi, Jack Black, Jacky Cheung, Jack Johnson, Jameela Jamil, James McAvoy, Jason Segel, Jennifer Hudson, Jessie J, Jessie Reyez, John Legend, Juanes, Kesha, Lady Antebellum, Lang Lang, Leslie Odom Jr., Lewis Hamilton, Liam Payne, Lili Reinhart, Lilly Singh, Lily Tomlin, Lindsey Vonn, Lisa Mishra, Lola Lennox, Luis Fonsi, Maren Morris, Matt Bomer, Megan Rapinoe, Milky Chance, Naomi Osaka, Natti Natasha, Niall Horan, Nomzamo Mbatha, P.K. Subban, Picture This, Sam Heughan, Samuel L Jackson, Sarah Jessica Parker, Sebastián Yatra, Sheryl Crow, Sho Madjozi, SOFI TUKKER, SuperM, The Killers, Tim Gunn, Vishal Mishra i Zucchero.
Ponadto w ramach kampanii “One World: Together At Home” takie marki jak Analog Devices, Cisco, Citi, The Coca-Cola Company, GSK, IBM, Johnson & Johnson, Procter & Gamble, PepsiCo, State Farm, Target, Teneo, Verizon, Vodafone oraz WW International Inc. zdecydowały się zasilić fundusz solidarnościowy WHO (COVID-19 Solidarity Response Fund for WHO), jak również lokalne organizacje charytatywne, których działalność związana jest z walką z Covid-19.
– Dziękujemy prywatnemu sektorowi, który wysłuchał publicznych apeli i połączył siły, by wesprzeć walkę z Covid-19. Pandemia jest zbyt duża, by rządy same mogły sobie z nią poradzić – czytamy w komunikacie Hugh Evansa, współzałożyciela i prezesa Global Citizen. – Jesteśmy niezmiernie wdzięczni za pomoc artystów w stworzeniu “One World: Together At Home“. Mamy nadzieję, że ten specjalny program sprawi, że, jako ludzkość, wyjdziemy z tego pełni wdzięczności dla lekarzy, pielęgniarek, nauczycieli, sprzedawców w sklepach spożywczych i wszystkich, którzy stanowią kręgosłup naszego społeczeństwa.
Zysk z “One World: Together at Home” zasili fundusz solidarnościowy WHO (COVID-19 Solidarity Response Fund for WHO), którego celem jest jest finansowanie i dostarczanie służbom medycznym maseczek, odzieży ochronnej i innego niezbędnego sprzętu. Lokalne organizacje, które zapewniają jedzenie, schronienie i pomoc medyczną tym najbardziej potrzebującym również otrzymają wsparcie od “One World: Together at Home“.
Historyczne, wielogodzinne, jedyne w swoim rodzaju przedsięwzięcie “One World: Together at Home” zostanie wyemitowane w sobotę, 18 kwietnia o godzinie 2 w nocy naszego czasu na antenach amerykańskich stacji ABC, NBC, ViacomCBS Networks, iHeartMedia i Bell Medi oraz kanadyjskich platformach. Międzynarodową emisję programu zaplanowano na 19 kwietnia na antenie BBC One. Ponadto program pokażą AXS TV, beIN Media Group, MultiChoice Group oraz RTE. Oczywiście odbędzie się także streaming, który rozpocznie się o 2 w nocy naszego czasu. Partnerami są tu Alibaba, Amazon Prime Video, Apple, Facebook, Instagram, Joox, LiveXLive, Roku, Tencent, Tencent Music Entertainment Group, TIDAL, TuneIn, Twitch, Twitter, Yahoo i YouTube. W Polsce transmisja z wydarzenia będzie dostępna na antenie Canal + oraz E! Entertainment w najbliższą niedzielę 19 kwietnia o godzinie 19:00.
Ogłoszeni dziś artyści dołączają do tych, których wcześniej ogłosiła Lady Gaga, a są wśród nich Andrea Bocelli, Billie Eilish, Billie Joe Armstrong of Green Day, Burna Boy, Chris Martin, David Beckham, Elton John, FINNEAS, Idris and Sabrina Elba, J Balvin, John Legend, Kacey Musgraves, Keith Urban, Kerry Washington, Lang Lang, Lizzo, Maluma, Paul McCartney, Priyanka Chopra Jonas, Shah Rukh Khan oraz Stevie Wonder.
W tych wyjątkowych, historycznych okolicznościach Global Citizen apeluje do osób prywatnych, rządów, filantropów, by także wspierali akcje związane z Covid-19. Inwestorzy i liderzy fundacji powinni jak najszybciej wesprzeć organizacje, które pomogą wzmocnić systemy zdrowia i stworzyć szczepionkę na koronawirusa.
Gospodarzami “One World: Together At Home” będą Jimmy Fallon z “The Tonight Show”, Jimmy Kimmel z “Jimmy Kimmel Live” oraz Stephen Colbert z “The Late Show with Stephen Colbert”. Przyjaciele z “Ulicy Sezamkowej” również będą pomagać i inspirować ludzi na całym świecie, by zaangażowali się w walkę z COVID-19.
W ubiegłym miesiącu, w odpowiedzi na globalną pandemię, Global Citizen rozpoczęło kampanię wspierającą fundusz solidarnościowy WHO (COVID-19 Solidarity Response Fund for WHO). W efekcie członkowie organizacji ze 150 krajów przygotowali setki tysięcy akcji wspierających fundusz. Więcej o tej działalności na stronie www.globalcitizen.org/togetherathome.
Śledźcie przedsięwzięcia Global Citizen na oficjalnej stronie globalcitizen.org oraz na Twitterze, Facebooku i Instagram, używając hashtagu #GlobalCitizen.
Aby dowiedzieć się więcej o funduszu solidarnościowym WHO (COVID-19 Solidarity Response Fund for WHO), zajrzyjcie na stronę www.who.int/COVID-19 lub profile w mediach społecznościowych: Twitter, Facebook, Instagram, LinkedIn i TikTok.
Czym jest Global Citizen
Global Citizen to jeden z największych ruchów, działających na rzecz likwidacji ekstremalnej biedy do 2030 roku. Z ponad 10 milionami akcji miesięcznie, nasz głos ma siłę, by dokonać znaczących, trwałych zmian w zakresie równości i humanitarności. Zamieszczamy wpisy, tweety, wiadomości, głosujemy, podpisujemy petycje i wykonujemy telefony, inspirując tych, którzy mają siłę sprawczą – władze rządowe, biznesmenów, filantropów, artystów oraz zwykłych obywateli – by razem poprawić życie potrzebujących. Instalując naszą aplikację, członkowie organizacji dowiadują się o systemowych przyczynach biedy, podejmują działania, a w nagrodę mogą otrzymać bilety na koncerty, imprezy i rozmaite inne przedsięwzięcia na całym świecie. Działania naszej społeczności, wraz z akcjami zrealizowanymi z pomocą naszych partnerów, doprowadziły do zobowiązań i decyzji politycznych liderów o łącznej wartości 48 miliardów dolarów, co oznacza poprawienie warunków bytowych dla 2,25 miliarda ludzi do 2030 roku. Więcej informacji na stronie www.GlobalCitizen.org.