fot. materiały prasowe © Wszelkie prawa zastrzeżone
Zenek Martyniuk (51 l.) to bez wątpienia najbardziej rozpoznawalny król muzyki disco polo. Od lat robi zawrotną karierę na rynku muzycznym, a teraz postanowił rozwinąć skrzydła w działalności reklamowej. Autor niekwestionowanego przeboju zatytułowanego „Przez twe oczy zielone” kilka dni temu stał się gwiazdą najnowszej kampanii reklamowej marki MediaMarkt!
▸ PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ: Natalia Nykiel mocno zaskoczyła fanów miłą niespodzianką country!
Zenek Martyniuk zaśpiewał w letniej reklamie sieci sklepów ze sprzętem RTV i zachęcił do korzystania z bogatej oferty produktów i usługo firmy MediaMarkt. Nagranie, które zostało opublikowane w sieci błyskawicznie zdobyło ogromną popularność.
Cieszę się, że dołączyłem do ekipy MediaMarkt. To jeden z najbardziej rozpoznawalnych brandów w Polsce. Wiem z własnego doświadczenia, że łatwo się pogubić wśród coraz to nowszych urządzeń bez końca porównując różne modele – mówi gwiazdor disco polo.
Dlatego warto zaufać sprawdzonej marce, jaką jest MediaMarkt. Z przyjemnością będą pomagał klientom sieci w poszukiwaniu ciekawych ofert sprzętowych i zrobię to śpiewająco – dodaje Zenek Martyniuk.
Jak zapowiada marka, pod hasłem kampanii „Lato z Zenkiem w MediaMarkt” znajdziemy sporo ofert promocyjnych. Czy popularny piosenkarz zachęci Polaków do zakupów?!
Na współpracę z panem Zenkiem Martyniukiem zdecydowaliśmy się z wielu powodów. Istotna była dla nas nie tylko rozpoznawalność i ogólna sympatia, jaką cieszy się gwiazdor, ale także jego autentyczność i naturalność na scenie oraz poza nią. Jesteśmy przekonani, że pozytywna energia naszej gwiazdy zachęci do wizyty w naszych sklepach wszystkich tych, którym w duszy gra muzyka – zdradziła Ewelina Piątek, manager ds. marketingu sieci sklepów.
Jak donosi „Super Express”, „Król disco polo” zgarnął fortunę za reklamę. Suma za 32-sekundowe nagranie naprawdę zwala z nóg. Zenek Martyniuk otrzymał wynagrodzenie w kwocie 1 miliona złotych! Warto wspomnieć, że kilka lat temu popularny wokalista disco polo wziął udział w reklamie napoju energetycznego, gdzie zarobił podobne pieniądze. Jak widać, gwiazdor szybko rekompensuje straty, jakie poniósł w okresie pandemii koronawirusa. Przypomnijmy, że nadal koncerty są zablokowane.
Jak Wam się podoba reklama z Zenkiem?
▸ PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ: Ellie Goulding: Nowa płyta coraz bliżej. Posłuchaj „Slow Grenade”