Zenek Martyniuk (51 l.) jak tłumaczy, od zawsze stara się nie dzielić gatunków muzycznych – na disco polo, rock czy muzykę biesiadną. Piosenkarz po prostu nagrywa piosenki z bardzo charakterystycznym refrenem, które wpadają w ucho. Od początku swojej kariery priorytetem jest dla niego dostarczanie rozrywki – przede wszystkim chce bawić tłumy i poprzez swoją twórczość poprawiać ludziom nastrój. Dlatego właśnie nie chce ograniczać się do konkretnego stylu.
▸ Przeczytaj również: Lana Del Rey wydaje książkę i audiobooka z poezją. Kiedy premiera?
Niedawno premierę miał film biograficzny zatytułowany „Zenek” przedstawiający historię jego życia i kariery. Popularność przyniosły muzykowi występy w zespole Akcent, który działa z małymi przerwami od 1989 roku. Grupa ma na swoim koncie już 16 albumów i takie hity jak „Przekorny los” czy „Przez twe oczy zielone”. Od kilku lat muzyk jest na absolutnym topie polskiej muzyki rozrywkowej. Bywa regularnie gwiazdą największych wydarzeń rozrywkowych w kraju i jest stale obecny w mediach. Teraz rozpoznawalność Zenka postanowiła wykorzystać sieć MediaMarkt, która zaprosiła wokalistę do współpracy w nowej kampanii reklamowej.
Król disco polo będzie popularyzował nowe technologie i zachęcał do korzystania z oferty produktów i usług sieci. Kampanię „Lato z Zenkiem w MediaMarkt” otworzył film teaserowy, który pojawił się na początku lipca w mediach społecznościowych. Do tej pory na kanale YouTube obejrzało go już ponad 700 tys. osób, a całkowity zasięg kampanii przekroczył już 2,5 mln użytkowników.
Na specjalne życzenie klientów MediaMarkt Zenek Martyniuk pojawi się w kilku sklepach sieci, gdzie spotka się z fanami. Pierwsze takie spotkanie odbędzie się w sklepie MediaMarkt w Białymstoku w sobotę, 18 lipca o godz. 16.00. Piosenkarz będzie podpisywał swój album „Ja gnam przed siebie”, który jest w ofercie sieci.
▸ Zobacz także: 80-letnia Tina Turner wygląda oszołamiająco. Kygo odświeża jej kultowy przebój!