Gwiazdy

Zenek Martyniuk zdradza swoją receptę na sukces! (WIDEO)

Od kilkunastu dni Zenek Martyniuk jest gwiazdą twarzą najnowszej kampanii „Lato z Zenkiem w MediaMarkt”. Piosenkarz przyznał, że ma nadzieję, że melodia jego przeboju „Przez twe oczy zielone” przekona Polaków do skorzystania z nowej oferty marki. W kolejnych spotach reklamowych wcieli się w rolę doradcy, który – w muzycznej oprawie – pomaga klientom w wyborze urządzeń i usług z oferty MediaMarkt. Przy okazji Król disco polo zdradził swoją receptę na sukces.

Zenek Martyniuk (51 l.) jak tłumaczy, od zawsze stara się nie dzielić gatunków muzycznych – na disco polo, rock czy muzykę biesiadną. Piosenkarz po prostu nagrywa piosenki z bardzo charakterystycznym refrenem, które wpadają w ucho. Od początku swojej kariery priorytetem jest dla niego dostarczanie rozrywki – przede wszystkim chce bawić tłumy i poprzez swoją twórczość poprawiać ludziom nastrój. Dlatego właśnie nie chce ograniczać się do konkretnego stylu.

Nie rozgraniczam gatunków muzycznych, czy to jest muzyka disco polo, rockowa, reggae, czy muzyka biesiadna. Po prostu nagrywam piosenki, które łatwo wpadają w ucho, są melodyjne, z bardzo charakterystycznym, powtarzającym się refrenem, który śpiewa cała Polska – podkreśla w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle Zenek Martyniuk.

▸ Przeczytaj również: Lana Del Rey wydaje książkę i audiobooka z poezją. Kiedy premiera?

Zenek Martyniuk cieszy się niesłabnącą sympatią milionów Polaków

Niedawno premierę miał film biograficzny zatytułowany „Zenek” przedstawiający historię jego życia i kariery. Popularność przyniosły muzykowi występy w zespole Akcent, który działa z małymi przerwami od 1989 roku. Grupa ma na swoim koncie już 16 albumów i takie hity jak „Przekorny los” czy „Przez twe oczy zielone”. Od kilku lat muzyk jest na absolutnym topie polskiej muzyki rozrywkowej. Bywa regularnie gwiazdą największych wydarzeń rozrywkowych w kraju i jest stale obecny w mediach. Teraz rozpoznawalność Zenka postanowiła wykorzystać sieć MediaMarkt, która zaprosiła wokalistę do współpracy w nowej kampanii reklamowej.

Na melodię „Przez twe oczy zielone” śpiewam różne przyśpiewki, które mają w humorystyczny sposób zaprosić wszystkich klientów do skorzystania z oferty sieci sklepów MediaMarkt – wskazuje Zenek Martyniuk.

» Wybrane dla Ciebie

Król disco polo będzie popularyzował nowe technologie i zachęcał do korzystania z oferty produktów i usług sieci. Kampanię „Lato z Zenkiem w MediaMarkt” otworzył film teaserowy, który pojawił się na początku lipca w mediach społecznościowych. Do tej pory na kanale YouTube obejrzało go już ponad 700 tys. osób, a całkowity zasięg kampanii przekroczył już 2,5 mln użytkowników.

Bardzo się cieszę, że moje piosenki są popularne i właśnie głównie na melodii utworu „Przez twe oczy zielone” opiera się cała reklama tych produktów – mówi piosenkarz. – Mam nadzieję, że MediaMarkt skorzysta na tej popularności.

Na specjalne życzenie klientów MediaMarkt Zenek Martyniuk pojawi się w kilku sklepach sieci, gdzie spotka się z fanami. Pierwsze takie spotkanie odbędzie się w sklepie MediaMarkt w Białymstoku w sobotę, 18 lipca o godz. 16.00. Piosenkarz będzie podpisywał swój album „Ja gnam przed siebie”, który jest w ofercie sieci.

▸ Zobacz także: 80-letnia Tina Turner wygląda oszołamiająco. Kygo odświeża jej kultowy przebój!

Zenek Martyniuk zdradza swoją receptę na sukces!
▸ Subskrybuj nasze wiadomości w oficjalnej aplikacji Google! 
Nie chcesz przegapić żadnej plotki czy wiadomości ze świata show-biznesu? 
Dołącz do nas już teraz na Facebooku Instagramie
Autor
Kamila Śleszyńska
Dowiedz się więcej na temat: Zenek Martyniuk