Jennifer Lopez to artystka, która nie boi się nowych wyzwań. Gwiazda, która zrobiła ogromną, międzynarodową karierę jako piosenkarka i aktorka oraz tancerka i projektantka mody tym razem postanowiła wystartować z własną linią kosmetyków. Już 1 stycznia 2021 roku ruszy jej marka o nazwie „JLo Beauty”. Jak zapowiada celebrytka, w ofercie znajdziemy produkty do makijażu i pielęgnacji, między innymi balsamy, kremy, mydła, preparaty oczyszczające i nawilżające czy maseczki i serum. Hasłem i ideą produktów jest: „Piękno nie ma daty ważności”.
Jak widać przygotowania idą pełną parą, bo dziś w sieci zadebiutował filmik reklamujący nowy projekt 51-letniej gwiazdy. Na nagraniu Jennifer Lopez pozuje tak, jak ją Pan Bóg stworzył. Zdjęcia tej niezwykłej sesji to dzieło niezaprzeczalnie najsłynniejszego duetu fotografów mody: Mert Alas i Marcus Piggott.
▸ Zobacz także: Wygląda obłędnie! Honorata Skarbek zachwyca w nowym teledysku
Na udostępnionym filmie J.Lo pochwaliła się również fragmentem nowego singla. W podpisie gwiazda ujawniła, że wkrótce możemy spodziewać się nowego kawałka.
J.Lo w mgnieniu oka wywołała spore poruszenie w sieci. W ciągu dwóch godzin nagranie osiągnęło ponad 700 tysięcy wyświetleń, a pod postem pojawiło się mnóstwo komentarzy. Fani gwiazdy nie kryją zachwytu nad urodą J.Lo i nie szczędzą jej komplementów:
Uwagę fanów przykuł również pokaźny pierścionek zaręczynowy, który gwiazda przyjęła od 45-letniego narzeczonego, Alexa Rodrigueza. Zobaczcie poniżej, jak wygląda piosenkarka i aktorka w nowej reklamie „JLo Beauty”.
▸ Przeczytaj również: Ruda z Red Lips już tak nie wygląda! Joanna Lazer przeszła metamorfozę
Choć marka „JLo Beauty” oficjalnie rusza tuż po Nowym Roku – to zainteresowani mogą zarejestrować się już 8 grudnia na stronie jlobeauty.com.