Karol G przełamuje także bariery gatunkowe oraz językowe. Nie inaczej jest w jej najnowszym singlu „Location”, w którym gościnnie pojawiają się Anuel AA i J Balvin.
▸ Zobacz: Brielle Biermann pozuje w bikini z boa dusicielem. Gwiazda wprawiła fanów w osłupienie
Śpiewane w języku angielskim i hiszpańskim „Location” to celebracja życia. Za produkcję singla odpowiada Ovy On The Drums, a za reżyserię teledysku odpowiada Colin Tilley.
„Location” to następca „Ay DiOs Mío!” i „Bichota” – singli, które podbiły listy przebojów na całym świecie. „Bichota” zajęła pierwsze miejsce zestawienia Top Global Songs and Videos YouTube, pierwsze miejsce Billboard’s Latin Airplay chart oraz drugie Spotify Global Top 200. Utwór zgromadził ponad 1,6 miliardów streamów, a klip ponad 540 mln wyświetleń w pół roku po premierze. Singiel ma także 8 platynowych odznaczeń w USA.
Karol G to obecnie najpopularniejsza latynoska wokalistka na świecie. Jej media społecznościowe obserwuje ponad 80 mln użytkowników, a dotychczasowy katalog liczy 21,5 miliardów streamów. Artystka znajduje się w Top 50 najpopularniejszych artystów Spotify na świecie oraz może pochwalić się imponującą liczbą średnio 33,7 mln słuchaczy miesięcznie.
▸ Przypominamy: Marcelina Zawadzka takich zdjęć jeszcze nie miała! Pokazała za dużo?!