Wyzwanie Smaku Pepsi zdążyło się w Polsce wpisać w klimat licznych wakacyjnych wypraw, a dzięki świetnej zabawie, sporej dawce pozytywnych emocji, a niejednokrotnie zaskoczenia zjednało sobie wielu zaangażowanych fanów. W tym roku, w reakcji na ograniczenia wprowadzone w związku z sytuacją sanitarną oraz w dążeniu do zachowania wysokiego poziomu bezpieczeństwa, organizatorzy akcji postanowili przenieść Wyzwanie Smaku Pepsi bezpośrednio do domów uczestników.
▸ Przypominamy: Gosia Andrzejewicz z pierwszym singlem po programie Twoja Twarz Brzmi Znajomo
Instrukcja dotycząca przeprowadzenia testu znajdują się w przesyłce. Po dokonaniu wyboru konsumenci będą mogli zeskanować aparatem w telefonie kod QR z opakowania zawierającego preferowany napój, co spowoduje przeniesienie na stronę Wyzwania Smaku Pepsi MAX, gdzie należy potwierdzić swój wybór.
Akcja potrwa od 4 maja do 3 czerwca 2021 roku lub do wyczerpania zestawów testowych. Ostateczne wyniki Wyzwania Smaku Pepsi MAX zostaną ogłoszone w drugiej połowie czerwca 2021 roku.
Tegoroczne wyjątkowe Wyzwanie Smaku Pepsi MAX wspiera silna kampania, która obejmuje działania w mediach społecznościowych (Facebook, YouTube, Instagram), oraz uwzględnia takie kanały jak: search, programmatic, mobile i display. Dodatkowym wsparciem akcji będą oklejane postacią Pinokia z reklamy Pepsi MAX paczkomaty InPost. Oprócz tego do udziału w akcji zachęcać będą influencerzy na stałe współpracujący z marką Pepsi.
▸ Zobacz: Maciej Musiałowski debiutuje muzycznie! U boku Julia Wieniawa, a w tle historia…
Niecodzienna aktywacja została opracowana przez agencję Artegence, za jej realizację odpowiada agencja Ewesa, za zakup mediów odpowiada Media Direction OMD, a wsparcie PR zapewnia Questia Communications. Partnerami akcji są InPost oraz park wodny Suntago.
Szczegółowe informacje dotyczące Wyzwania Smaku Pepsi MAX znajdują się na stronie www.pepsi.pl/wyzwaniesmakupepsimax. Zachęcamy do śledzenia profilu Pepsi na Facebooku oraz Instagramie i regularnego odwiedzania strony https://www.facebook.com/PEPSIpl/.
Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo ponad miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży uzupełniającej się oferty produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker, Tropicana oraz SodaStream, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2020 roku ponad 70 mld dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z 23 najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.
W swoich działaniach PepsiCo kieruje się wizją „Winning with Purpose”, która wskazuje drogę do uzyskania statusu światowego lidera w obszarze wygodnych, gotowych do spożycia produktów żywnościowych i napojów. „Winning with Purpose” stanowi odzwierciedlenie aspiracji firmy, polegających na zrównoważonym podejściu do realizacji zamierzeń rynkowych i uwzględnianiu świadomie realizowanych celów we wszystkich aspektach prowadzonej działalności.