HotPlota

Dua Lipa drażni się ze swoimi fanami! Poszło o jej…

Ostatnio brytyjska piosenkarka przyznała, że intensywnie pracuje w studiu nagraniowym. Wiadomość o nowym materiale ucieszyła fanów artystki. Teraz Dua Lipa wzięła udział w nowej kampanii Truly Hard Seltzer, lecz w reklamie nie usłyszymy nowej piosenki gwiazdy.

Dua Lipa, do której bez wątpienia należał 2020 rok szykuje nowy materiał. Niedawno artystka została doceniona za drugi studyjny krążek „Future Nostalgia” oraz singiel „Physical”. Brytyjska piosenkarka odebrała dwie statuetki, w kategoriach Album Roku i Najlepsza Brytyjska Artystka.

▸ Przypominamy: Miss Polonia pokazała zdjęcia w BIKINI. Milena Sadowska zachwyciła fanów!

Okazuje się, że wokalistka znana między innymi z hitu „Don’t Start Now” pracuje już nad nowymi kawałkami. Jak przyznała w jednym z ostatnich wywiadów, w niedalekiej przyszłości fani będą mogli usłyszeć kilka jej nowych utworów.

Pracuję nad niektórymi fragmentami, więc być może wkrótce będzie coś – zapowiedziała artystka.

Ponieważ pandemia koronawirusa ograniczyła możliwości promowania ostatniego albumu, 25-latka wciąż ma nadzieję, że jeszcze będzie miała okazję zabrać materiał z „Future Nostalgia” w trasę koncertową. Zapytana na czerwonym dywanie podczas ceremonii rozdania BRIT Awards (11.05.21), czy wydarzenie to oznaczało koniec rozdziału tego albumu, powiedziała:

Tak, tak myślę! – zwłaszcza w przypadku występów – plany się pokrzyżowały, ale mam nadzieję, że wrócę w trasę i będę mogła zaprezentować na żywo piosenki z albumu – dodała gwiazda.

Dua Lipa przyznała, że wydarzenie w londyńskim O2 było bardzo ekscytujące.

» Wybrane dla Ciebie

To naprawdę ekscytujące być z powrotem na scenie, występować przed publicznością na żywo, śpiewać piosenki, które tak bardzo mnie ekscytowały, gdy wykonywałam je w domu. Po prostu czuję się dobrze – to była naprawdę fajna noc – mówiła wokalistka po swoim występie na BRIT Awards.

Dua Lipa w nowej reklamie Truly Hard Seltzer

W najbliższą sobotę, tj. 22 maja Dua Lipa zadebiutuje w programie „Saturday Night Live” z nowym projektem. Kampania stworzona przez Goodby Silverstein & Partners pt. „No One is Just One Flavour” celebruje wyjątkowe smaki Truly i niepowtarzalne cechy każdego z nas.

Jest tak wiele różnych części nas, które sprawiają, że jesteśmy wyjątkowi – niezależnie od tego, czy mówimy w innych językach, gdzie pracujemy… Wszystkie te małe części, te drobne smaki sprawiają, że jesteś tym, kim jesteś – i powinniśmy to uczcić! – mówi Dua Lipa.

Do sieci trafił już pierwszy spot reklamowy wyreżyserowany przez Davida LaChapelle’a za pośrednictwem domu produkcyjnego Superprime. W częściowo animowanym klipie Dua Lipa pojawia się między innymi jako pasjonatka jogi. W obrazie wykorzystano multi-platynowy singel „Physical”.

Fani mają nadzieję, że w kolejnych spotach kampanii „No One is Just One Flavour” usłyszą zapowiadaną przez artystkę nową muzykę. Warto dodać, że kampania obejmuje również tzw. „Truly Inpired” – serię letnich koncertów na żywo wyprodukowaną przez Live Nation.

▸ Zobacz: Bebe Rexha TOPLESS! Tak nominowana do Grammy, światowa gwiazda promuje drugą płytę

fot. instagram.com/dualipa
fot. instagram.com/dualipa
fot. instagram.com/dualipa

Bardzo dziękujemy za wizytę i przeczytanie artykułu! Nie przegap żadnej kolejnej plotki ze świata show-biznesu! Obserwuj nas na swoim smartfonie w aplikacji Google News!

Autor
Kamila Śleszyńska
Dowiedz się więcej na temat: Dua Lipa