Koncerty

Selena Gomez oraz Khalid dołączą do Marshmello podczas ceremonii otwarcia Finału Ligi Mistrzów UEFA

Na kilka dni przed tegorocznym finałem Ligi Mistrzów UEFA, zaplanowanym na 29 maja 2021 roku w Porto, Marshmello, światowa supergwiazda muzyki elektronicznej i zdobywca licznych nagród, poinformował o kolejnych gwiazdach, które dołączą do niezwykłego spektaklu. Będą to Selena Gomez oraz Khalid, znani z wcześniejszych wspólnych przebojów, takich jak „Wolves” oraz „Silence”.

Selena Gomez oraz Khalid pojawią się u boku Marshmello podczas niepowtarzalnego wirtualnego wydarzenia muzycznego, wyczekiwanego przez fanów na całym świecie. Czy usłyszymy na żywo wielki przebój „Wolves” z 2017 roku, który podbił wszystkie listy przebojów na całym świecie?

▸ Przypominamy: Miss Polonia pokazała zdjęcia w BIKINI. Milena Sadowska zachwyciła fanów!

Selena Gomez oraz Khalid dołączą do Marshmello

Marshmello w ostatniej chwili ujawnił na Twitterze nazwiska dwójki wykonawców zaproszonych do wspólnej zabawy podczas finału. Są nimi Selena Gomez oraz Dj Khalid. Wybór współwykonawców nawiązywał do procesu losowania drużyn do rozgrywek UEFA.

Ceremonia otwarcia finału Ligi Mistrzów UEFA, po raz piąty z rzędu sponsorowana przez markę Pepsi, transmitowana będzie ze stadionu Estadio do Dragao w Porto w Portugalii na kilka minut przed rozpoczęciem jednego z najchętniej oglądanych wydarzeń sportowych na świecie. Wydarzenie będzie miało miejsce w sobotę, 29 maja 2021 roku, a oglądać je będzie można na UEFA.com lub za pośrednictwem lokalnego nadawcy.

▸ Zobacz: Bebe Rexha TOPLESS! Tak nominowana do Grammy, światowa gwiazda promuje drugą płytę

Więcej informacji na ten temat znajduje się na stronie www.facebook.com/uefachampionsleague oraz oficjalnych fanpage’ach Pepsi na całym świecie.

» Wybrane dla Ciebie

Poniżej przypominamy hit zatytułowany „Wolves”, który został wyprodukowany przez ukrywającego swą twarz DJ-a Marshmello oraz Andrew Watta. Selena Gomez w dniu premiery wyznała, że piosenka odzwierciedla to, co obecnie czuje i czego doświadcza. Elektroniczny kawałek z pop-country’owym rytmem łączy melancholię i nadzieję.

O firmie PepsiCo

Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo ponad miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży uzupełniającej się oferty produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker, Tropicana oraz SodaStream, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2020 roku ponad 70 mld dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z 23 najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.

W swoich działaniach PepsiCo kieruje się wizją „Winning with Purpose”, która wskazuje drogę do uzyskania statusu światowego lidera w obszarze wygodnych, gotowych do spożycia produktów żywnościowych i napojów. „Winning with Purpose” stanowi odzwierciedlenie aspiracji firmy, polegających na zrównoważonym podejściu do realizacji zamierzeń rynkowych i uwzględnianiu świadomie realizowanych celów we wszystkich aspektach prowadzonej działalności.

Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy http://www.pepsicopoland.com.

fot. materiały prasowe
fot. instagram.com/selenagomez
fot. materiały prasowe © Wszelkie prawa zastrzeżone

Bardzo dziękujemy za wizytę i przeczytanie artykułu! Nie chcesz przegapić żadnej plotki ze świata show-biznesu? Obserwuj nas w oficjalnej aplikacji Google News!

Autor
Michał Karolk
Dowiedz się więcej na temat: Selena Gomez