HotPlota

Purple Disco Machine wchodzi na światowy rynek

Globalny sukces drezdeńskiego DJ-a rozpoczął się w Berlinie w 2017 roku, kiedy to Sony Music Germany podpisało europejski kontrakt z artystą. Dzięki wysoce skutecznej strategii wydawniczej zespół Sony Music z powodzeniem wprowadził go na rynek zarówno na silnie zdominowanych rynkach przez radio (Niemcy, Włochy czy Francja), jak i na rynkach zdominowanych przez streaming.

▸ Przypominamy także: Co za figura! Rumuńska gwiazda disco polo bałamuci w samym bikini

Swoim nu-disco i optymistycznym brzmieniem Purple Disco Machine szybko zachwycił fanów na całym świecie i wyprodukował wiele remiksów dla niektórych z największych światowych gwiazd, w tym dla Diplo, Dua Lipy i Marka Ronsona. Obecnie ma na koncie ponad miliard streamów. „In the Dark” od sześciu tygodni zajmuje 1. miejsce na niemieckich listach przebojów i jest czwartym radiowym hitem PDM, zaraz po „Dopamine”, „Fireworks” i „Hypnotized”.

Purple Disco Machine przygotowuje się właśnie do premiery nowego singla „Wake Up!”, który ukaże się już 3 czerwca. Drezdeński DJ i producent po raz pierwszy zaprezentował utwór na swoim uznanym koncercie podczas Coachelli. To pierwszy z wielu nowych utworów, które niedługo nadejdą. Jego wydawnictwom towarzyszyć będą także głośne występy na żywo na festiwalach, takich jak Lollapalooza, Parookaville, Tomorrowland i nie tylko.

Jak mówi Seb Permal, wiceprezes A&R, Sony Music Entertainment Continental Europe & Africa, „Wyjątkowy wpływ Purple Disco Machine na kulturę taneczną wynika głównie z faktu, że pozostał wierny temu, co kocha i nigdy nie poszedł na kompromis. Jako wytwórnia chcemy robić to samo, szanować artystę i jego kulturę. Nie możemy się doczekać dalszej współpracy z Tino!”.

Zobaczcie również: 

Autor
Michał Karolk
Dowiedz się więcej na temat: Purple Disco Machine