Pisząc ten numer w studio, Viki Gabor przywoływała w pamięci beztroskie chwile spędzone z bliskimi w plenerze. „So What” powstało we współpracy z marką Hit, która wprowadziła na rynek dwa nowe, limitowane warianty ciastek: HIT Garden Party o smaku truskawki i limonki oraz HIT Beach Party o smaku kokosa i ananasa.
Doja Cat wystąpiła ROZEBRANA? Ludzie zamarli na jej widok! (ZDJĘCIA)
Całość dopełnia teledysk, który został nakręcony na taśmie filmowej, co nadaje mu dodatkowo subtelności i nostalgicznego klimatu. Klip jest poniekąd odzwierciedleniem wspomnianej, wakacyjnej imprezy Viki Gabor w dwóch różnych wydaniach: w ogrodzie i na plaży.
Za reżyserię i koncept teledysku odpowiadają Mateusz Erdmann i Michał Więckowski z kolektywu ANDIAMO – współpracujący dotychczas z czołówką polskiej sceny muzycznej, w tym m.in. z Quebonafide, Brodką czy Pezetem i Kayah, z którą Viki stworzyła przebój „Ramię w ramię”. Za koncept współpracy odpowiada agencja TWIN. collective.
Potwierdza to również udział w 16. edycji programu „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”. Jako najmłodsza uczestniczka w historii tego formatu wcieliła się w nim w takie gwiazdy, jak Christina Aguilera, Rihanna czy Billie Eilish, wielokrotnie wzbudzając zachwyt jurorów i publiczności. Znalazło to odzwierciedlenie w końcowym wyniku wokalistki – Viki dotarła do samego finału programu.
▸ Przypominamy także: Co za figura! Rumuńska gwiazda disco polo bałamuci w samym bikini
Oprócz nauki, Viki poświęca czas na pracę nad swoim drugim solowym albumem, który ukaże się jeszcze w tym roku! W przeciwieństwie do debiutanckiego krążka „Getaway (Into My Imagination)”, nowa płyta będzie o wiele bardziej osadzona w klimatach r&b czy urban pop. Artystka nad nowymi utworami pracuje zarówno z polskimi, jak i zagranicznymi producentami – są wśród nich między innymi osoby współodpowiedzialne za sukcesy muzyczne takich artystów jak Ava Max czy The Chainsmokers.