Smolasty zaczął rapować w wieku 15 lat, a jego pierwszy singiel “Kim jestem” ukazał się w 2017 roku. Od tego czasu wydał bowiem kilka albumów i współpracował z innymi znanymi artystami, takimi jak Tymek, Bedoes czy Kizo. Smolasty jest znany ze swojego melodyjnego i emocjonalnego stylu rapowania, który łączy elementy popu, R&B i trapu. Jego największe przeboje to “Antidotum”, “Uzależniony” i “Nie mów mi nie”.
Okazuje się, że muzyk jest parówkożercą i dołącza do kampanii marki Tarczyński. W sieci można już zobaczyć pierwszy spot ze Smolastym w roli głównej. Nie zabrakło w nim złota, przepychu i blichtru, a także kultowego food trucka Tarczyński.
Kampania Smolastego i marki Tarczyński jest realizowana w internecie – w serwisach Meta, Youtube, TikTok, a także na kanałach marki oraz social mediach Smolastego. Pierwszy spot to dopiero początek. W kolejnych etapach kampanii pojawią się nowe filmy, a także wyjątkowa niespodzianka, która zaangażuje każdego, kto tak jak Smolasty jest parówkożercą.
To bez wątpienia ikona popkultury, wokalista, producent i autor tekstów. Smolasty, artysta bijący rekordy popularności zdradził swój sekret. Robi TO chętnie i często. Zdziwieni?
Smolastego nikomu przedstawiać nie trzeba. Ostatni utwór artysty w duecie z Dodą „Nim zajdzie słońce” ma już ponad 21 milionów wyświetleń na Youtube. Autor takich hitów, jak „Duże oczy”, „Pijemy za lepszy czas” czy „Herbata z Imbirem” ma na koncie złote, platynowe i diamentowe płyty, a liczba odtworzeń jego muzyki w serwisie Spotify zbliża się do miliarda. Smolasty bije rekordy popularności w Polsce i za granicą.
Muzyk jest bardzo aktywny w social mediach. I chociaż na samym TikToku codziennie obserwuje go niemal milion fanów, to Smolasty dopiero teraz wyjawił swój mały sekret. Okazuje się, że muzyk jest parówkożercą.
Smolasty został ambasadorem nowej kampanii Tarczyński – marki nr 2 w kategorii parówek w Polsce. W sieci już można obejrzeć przebojowy spot, w którym artysta w swoim stylu promuje ulubiony przysmak – prestiżowo, nowocześnie i z przepychem.
Kampania Smolastego i marki Tarczyński jest realizowana w internecie – w serwisach Meta, Youtube, TikTok, a także na kanałach marki oraz social mediach Smolastego. Pierwszy spot to dopiero początek. W kolejnych etapach kampanii pojawią się nowe filmy, a także wyjątkowa niespodzianka, która zaangażuje każdego, kto tak jak Smolasty jest parówkożercą.
Warto śledzić kanały artysty i marki Tarczyński, by być na bieżąco z nadchodzącymi nowościami.