Krewetka nazwana na cześć Pink Floyd (Synalpheus pinkfloydi)

0

Synalpheus pinkfloydi to oficjalna nazwa nowo odkrytego gatunku krewetki. Nadał ją zoolog z Oksfordu, dr. Sammy’ego de Grave’a.

Krewetka, którą odkryto w Pacyfiku, u wybrzeży Panamy, nie została tak nazwana przypadkowo. Po pierwsze odkrywca jest wielkim fanem progresywnej kapeli.

– Słucham Pink Floyd od kiedy wydali płytę “The Wall” w 1979 roku, miałem wtedy 14 lat – opowiada naukowiec.

– Wielokrotnie widziałem ich na żywo, w tym podczas koncertu w Hyde Park w 2005 roku. Ten nowo odkryty gatunek krewetek był doskonałą okazją, aby wreszcie oddać hołd ulubionej grupie.

Po drugie skorupiak potrafi ogłuszać potencjalną ofiarę, wydając dźwięk głośniejszy od zespołu rockowego (około 210 decybeli). Dźwięk ten, silniejszy nawet od wystrzału z pistoletu, potrafi zabijać małe ryby. Krewetka wytwarza też pęcherzyk, który generuje temperaturę rzędu 4400 stopni Celsjusza, czyli mniej więcej taką, jak ma powierzchnia Słońca.

Zespół Pink Floyd w swej karierze sprzedał ponad ćwierć miliarda płyt. W 1996 roku grupa została wprowadzona do Rock and Roll Hall of Fame. Ostatni album to – wydany po 10-letniej przerwie i zapowiadany jako ostatni – “The Endless River” z listopada 2014 roku.

19 maja ukaże się nowa solowa płyta byłego członka Pink Floyd, Rogera Watersa, “Is This the Life We Really Want?”.

 

Dołącz do nas na Facebooku i bądź na bieżąco!

R E K L A M A » Robaki gryzące drewno

Killing Joke także w Warszawie i support przed Guns N’Roses

0

Zespół Killing Joke zagra nie tylko jako support przed Guns N’Roses w Gdańsku. Kapela ogłosiła właśnie nową serię europejskich koncertów, w tym występ 19 czerwca w warszawskiej Progresji.

Zaczęli Killing Joke w 1978 roku w Londynie, zafascynowani punkiem i zachodzącymi w Anglii oraz na świecie przemianami społeczno-politycznymi, w tym wizją nuklearnej apokalipsy.

Jaz Coleman, niedoszły architekt Kevin “Geordie” Walker, Martin “Youth” Glover i “Big” Paul Ferguson od samego początku wyróżniali się z masy powstających wówczas zespołów. Choćby brzmieniem, intensywnością koncertów, na których przez lata integralnym elementem było palenie przez Jaza brytyjskiej flagi.

Wokalista obdarzony potężną charyzmą i niebagatelnymi umiejętnościami muzycznymi (z czasem został dyrygentem i do dziś zdarza mu się prowadzić orkiestry) nigdy nie miał oporów przed mówieniem o konieczności pozbycia się “chciwych drani z banków centralnych”, o tym, jak społeczeństwami manipulują media, sterowane przez grupki bogaczy, itp.

Jest też w treściach Killing Joke element mistyczny, a nawet romantyczny. O miłości traktująca piosenka “Love Like Blood” z płyty “Night Time” z 1985 roku, pozwoliła zespołowi po raz pierwszy poczuć, co to znaczy komercyjny sukces.

Wspomniany album znaczy tak zwany nowofalowy okres w twórczości Killing Joke. Znacznie wyżej cenione są jednak płyty, które są bardziej surowe, alternatywne, bezkompromisowe albo wręcz zbliżające zespół do metalu.

Jak genialna “Pandemonium”, “Extremities, Dirt And Various Repressed Emotions”, nagrany z Dave’em Grohlem za perkusją “Killing Joke” z 2003 roku, “Absolute Dissent” z przebojowym “European Super State” czy wydany w 2015 roku “Pylon”, piętnasta w dyskografii, którą Anglicy będą promować w Polsce.

 

Dołącz do nas na Facebooku i bądź na bieżąco!

R E K L A M A » Robaki gryzące drewno

Gorillaz szykują serial. Morrissey i Sade nie chcieli współpracować

0

Damon Albarn i Jamie Hewlett stojący za animowany projektem Gorillaz mają dość ambitne plany, nie tylko muzyczne.

Hewlett zdradził w wywiadzie dla magazynu “Q”, że powstaje 10-odcinkowy, oczywiście animowany serial. Artysta nie ujawnił jednak, kto realizuje projekt ani kiedy można się go spodziewać. Nie powiedział też nic na temat fabuły.

Twórca dodał ponadto, iż w planach była pełnometrażowa produkcja o Gorillaz, “Celebrity Harvest”, za którą stało studio DreamWorks (“Shrek”). Uznano jednak, że animacja jest zbyt mroczna, by wdać na nią kilkaset milionów dolarów.

Damon Albarn opowiedział z kolei o tym, kogo próbował nakłonić do współpracy, ale mu się nie udało. Ofertę Gorillaz odrzucili podobno Sade, Morrissey i Dionne Warwick. Ta ostatnia nie skorzystała z propozycji, gdyż tekst piosenki był sprzeczny z jej przekonaniami religijnymi.

28 kwietnia ukaże się nowy longplay Gorillaz, “Humanz”. Albarn wyjawił, że ma jeszcze około 40-45 dodatkowych piosenek.

Oto tracklista:
1. Ascension (feat. Vince Staples)
2. Strobelite (feat. Peven Everett)
3. Saturnz Barz (feat. Popcaan)
4. Momentz (feat. De La Soul)
5. Submission (feat. Danny Brown & Kelela)
6. Charger (feat. Grace Jones)
7. Andromeda (feat. D.R.A.M.)
8. Busted and Blue
9. Carnival (feat. Anthony Hamilton)
10. Let Me Out (feat. Mavis Staples & Pusha T)
11. Sex Murder Party (feat. Jamie Principle & Zebra Katz)
12. She’s My Collar (feat. Kali Uchis)
13. Hallelujah Money (feat. Benjamin Clementine)
14. We Got The Power (feat. Noel Gallagher and Jehnny Beth)

Deluxe edition bonus tracks:
15. The Apprentice (feat. Rag’n’bone Man, Zebra Katz & Ray BLK)
16. Halfway To The Halfway House (feat. Peven Everett)
17. Out Of Body (feat. Kilo Kish, Zebra Katz & Imani Voshana
18. Ticker Tape (feat. Carly Simon & Kali Uchis)
19. Circle Of Friendz (feat. Brandon Markell Holmes)

Pomysł na wirtualny zespół Gorillaz narodził się w głowie Damona Albarna i Jamiego Hewletta. Od 1998 roku formacja sprzedała blisko 20 mln albumów i singli na świecie. Ostatni dotąd longplay “The Fall” ukazał się w kwietniu 2011 roku.

 

Dołącz do nas na Facebooku i bądź na bieżąco!

R E K L A M A » Robaki gryzące drewno

Sarah Brightman zrealizowała marzenia – teraz przyjedzie do Polski!

0

Uznana sopranistka, kompozytorka utworów, a także kobieta z ambicjami na astronautkę. Kolekcjonarka 180 złotych i platynowych nagród w ponad 40 krajach na 5 kontynentach. Najlepiej sprzedająca się sopranistka wszech czasów już jako dziecko wiedziała, że świat showbiznesu jest jej pisany – wystarczy po niego sięgnąć. A jak to zrobić?

Trzeba uwierzyć w siebie i obiektywnie ocenić sytuację. Kobieta, która dostaje to, czego chce, sięgnie niebawem po Polskę! Już w grudniu będzie można usłyszeć i zobaczyć ją i chór Gregorian na Royal Christmas Gala w hali Atlas Arena w Łodzi.

Sara Brightman – córka biznesmenów zaczęła przygodę z karierą już jako 3-letnia dziewczynka. Początkowo próbowała dołączyć do londyńskiego Royal Ballet, jednak szybko okazało się, że balet nie jest jej pisany i znacznie lepiej sprawdza się w muzyce i aktorstwie. Urodzona i wychowana w Berkhamsted, w Anglii, Sarah dorastała z pięciorgiem rodzeństwa, z czego ona i jej starsza siostra Amelia odniosły światowy sukces.

Kiedy miała 11 lat pozytywnie przeszła przesłuchania i dostała się do Arts Education School w Tring Park – szkoły specjalizującej się w nauczaniu przyszłych artystów i przygotowujących wychowanków do wykonywania przedstawień. Sarah otrzymała również kompleksowe wykształcenie w szkole baletowej Elmhurst Ballet School oraz w Royal Collage of Music z zakresu muzyki.

W wieku 12 lat, Sara Brightman uczestniczyła w musicalach “West End” i “I and Albert”. Jako nastolatka występowała w tanecznym programie telewizyjnym “Pan’s People”, a także śpiewała w “Hot Gossip” – rockowej grupie, gdzie była czołowym i prowadzącym głosem. Razem z “Hot Gossip” nagrała kilka bardzo znaczących utworów, które osiągnęły spory sukces. “I Lost My Heart to a Starship” – to utwór disco dla nastolatków, który zdobył największą popularność i w 1978 roku znalazł się na brytyjskiej liście dziesięciu top utworów.

– Moja kariera w pewnym sensie zaczęła się od muzyki popularnej. Kiedy byłam nastolatką w Europie panowała moda na tego typu muzykę, dlatego odniosłam sukces. Moje utwory były hitami w Wielkiej Brytanii, ale potem przyszła moda na punk i to był koniec Sarah Brightman, koniec mojej kariery. Wtedy ponownie zwróciłam się w stronę teatru muzycznego – tłumaczyła Sarah Brightman w wywiadzie dla Showbiz Today w CNN.

Decyzja Brightman okazała się bardzo słuszna, ponieważ już wkrótce jej kariera rozpoczęła się naprawdę. W 1981 roku wzięła udział w spektaklu “Koty” od tego momentu jej sława nabrała rozpędu. Niebawem wystąpiła w “Requiem” Lloyda Webbera. Jednak największą popularność przyniosła jej rola Christine Daaé w “Upiorze w Operze”.

– Czasy, kiedy występowałam i pracowałam na deskach teatru, były niesamowite, ale też niezwykle ważne – mówiła Brightman w wywiadzie z Ji Xiaojun w Pekinie dla CGTN.

Kariera Sarah przebiegała w bardzo niewymuszony sposób, wszystko wynikało z siebie samoistnie i było naturalnym następstwem poprzednich sukcesów. Brightman jest kobietą, która lubi się rozwijać i chętnie sięga po nowe wyzwania, zwłaszcza te, które do tej pory pozostawały w sferze ludzkich marzeń (jak np. chęć zostania astronautką). Ta swoboda sięgania do gwiazd i dążenia do spełnienia swoich wizji pozwoliła jej wspiąć się aż tak wysoko. Prostolinijność i odwaga Sarah przyniosły jej ogromny sukces, jakim było 30 milionów sprzedanych płyt CD i DVD na całym świecie i 7 miliardów słuchaczy.

Brightman twierdzi, że każdy człowiek ma chwilę, kiedy ocenia swój talent i zastanawia się – co najlepszego może z nim zrobić? Wierzy, że każdy człowiek ma swoje przeznaczenie i musi zrozumieć przede wszystkim czym jest jego dar, starać się go rozwijać i zastanowić się, co powinien z nim zrobić, aby wykorzystać go najlepiej przez następne dni, miesiące czy lata. Niewiele osób wie, czy kariera jest im pisana.

Inaczej było z Brightman. Jeżeli więc, ktoś urodził się po to by zostać prawdziwą gwiazdą, z pewnością jest to ona. Dążyła do sławy różnymi ścieżkami, rozwijając się przez to na wielu płaszczyznach. W tej chwili, jednocześnie tancerka, aktorka i śpiewaczka nie ma sobie równych. Każdy jej ruch, spojrzenie i ton głosu to część wyśmienitego spektaklu. To prawdziwa artystka i widać to na każdym kroku.

Najbliższa okazja, aby usłyszeć Sarah – kobietę, która uwierzyła w siebie i sięgnęła po swoje marzenia – w towarzystwie osławionego chóru Gregorian nadarzy się 17 grudnia w łódzkiej Atlas Arena.

Na niezwykłe show, pełne barw, zachwycających strojów i przepięknej muzyki – Royal Christmas Gala – zaprasza organizator wydarzenia – agencja Prestige MJM. Bilety można nabywać poprzez strony: www.bilety.prestigemjm.com, eBilet.pl oraz w sieci salonów Empik na terenie całej Polski.

 

Dołącz do nas na Facebooku i bądź na bieżąco!

R E K L A M A » Robaki gryzące drewno

John Legend, St. Vincent i Zach Galifianakis we wspólnym teledysku!

0

John Legend, St. Vincent i Zach Galifianakis połączyli siły w społeczno-artystycznym projekcie. Do sieci trafił właśnie klip z udziałem artystów.

Gwiazdy kina i sceny wspierają inicjatywę Planned Parenthood, która działa na rzecz praw reprodukcyjnych i propaguje świadome rodzicielstwo.

John Legend, St. Vincent i Zach Galifianakis nakręcili zabawny klip, w którym muzycy próbują zaśpiewać piosenkę “Lovin’ You” Minnie Riperton z 1975, a aktor dzieli się swoimi uwagami na temat wykonania. Na przykład jego zdaniem wokalistka za bardzo przypomina Luthera Vandrossa. Wideo można obejrzeć na YouTube.

W ramach projektu Planned Parenthood ukaże się zestaw 7-calowych singli z udziałem takich artystów jak Björk, Bon Iver, Sleater-Kinney, Foo Fighters, Margaret Atwood (autorka “Opowieści podręcznej”), Mary J. Blige, Matt Berninger i Bryce Dessner z The National, Elliott Smith, Common czy Feist. Ponadto Chvrches nakręcili teledysk z Kristen Stewart.

Szczegóły można znaleźć tutaj.

https://www.youtube.com/watch?v=5lU_M6Ewt58

 

Dołącz do nas na Facebooku i bądź na bieżąco!

R E K L A M A » Robaki gryzące drewno

50 Cent uderzył kobietę na koncercie! (WIDEO)

0

50 Cent uderzył swą fankę podczas niedawnego koncertu.

Do zdarzenia doszło w minioną sobotę, 8 kwietnia w The Lox w Baltimore. Raper wychylił się ze sceny, by podbić piątki z fanami w pierwszym rzędzie.

Gdy jedna z miłośniczek Amerykanina za mocno złapała go za rękę, ten spadł ze sceny. Poirytowany zamachnął się i uderzył kobietę w klatkę piersiową.

Incydent zarejestrowano i można go zobaczyć poniżej.

Muzyk szybko się jednak zrehabilitował i później zaprosił fankę na scenę. Ta równie szybko wybaczyła mu niedżentelmeńskie zachowanie, gdyż nie tylko ochoczo dołączyła do niego, ale dała popis twerkowania.

50 Cent to popularny amerykański raper, aktor i biznesmen. Artysta ma gangsterską przeszłość. W 2000 roku cudem uniknął śmierci, gdy został 9-krotnie postrzelony. Jego talent odkrył Eminem. Debiut 50 Centa, “Get Rich or Die Tryin'” (2003), 6 razy pokrył się platyną, kolejny album – “The Massacre” (2005) – 5 razy. Największe hity Amerykanina to “In da Club”, “Candy Shop” czy “Just a Lil Bit”. Oficjalny muzyczny dorobek 50 Centa zamyka płyta “Animal Ambition” z czerwca 2014 roku.

Jako aktor na koncie ma udział w serialu “Power”, którego jest producentem, a także filmach “Ogień zwalczaj ogniem”, “Agentka” czy “Mokra robota”.

 

Dołącz do nas na Facebooku i bądź na bieżąco!

R E K L A M A » Kołatek domowy zwalczanie

Katy Perry – nowa wersja mega hitu “Chained To The Rhythm” (WIDEO)

0

Katy Perry zgłębia Oblivię, futurystyczny park rozrywki, w oficjalnym teledysku do jej najnowszego singla “Chained to the Rhythm”.

Nakręcony w ciągu trzech styczniowych dni na terenie parku Six Flags Magic Mountain w kalifornijskiej Valencii – “Chained to the Rhythm” wyreżyserował laureat GRAMMY Matthew Cullen (Jay-Z, Beck), który współpracował wcześniej z artystką przy teledyskach do “Dark Horse” i “California Gurls.”

Producentami są Danny Lockwood, Rob Newman, Ben Leiser i Javier Jimenez.

Odtworzenia “Chained to the Rhythm” w serwisie Spotify przekroczyły 3 miliony w dniu premiery – ustanawiając nowy rekord odsłuchań w kategorii żeńskich solowych artystek w ciągu 24 godzin od premiery. Za to w ciągu pierwszego tygodnia utwór przekroczył granicę 20 milionów odsłuchań. To pierwszy singiel z nadchodzącego albumu Katy.

Billboard skomentował utwór: “Katy Perry podkreśla swoją świadomość – I to działa… jedna z największych gwiazd muzyki znowu dominuje.”

Katy współtworzyła “Chained to the Rhythm” z Maxem Martinem, Sią Furler, Alim Payami oraz Skipem Marleyem, który gościnnie występuje w utworze.

Katy Perry zadebiutowała w Capitol Records w 2008 roku z One of the Boys po przedstawieniu repertuaru wytwórni w 2007. Umocniła swój status międzynarodowej super gwiazdy kolejnym albumem “Teenage Dream” (2010).

“PRISM”, czyli krążek z 2013 roku zadebiutował jako #1 w iTunes w ponad 100 krajach, a jego sprzedaż przekroczyła 12.5 miliona sztuk.

Z singlami ”Firework” i “Dark Horse”, które oba przekroczyły 10 milionów sprzedanych egzemplarzy Katy jest pierwszą artystką z dwoma diamentowymi digitalowymi singlami przyznanymi przez RIAA.

Podczas jej 10 – letniego stażu w wytwórni Capitol, Katy ma na koncie ponad 18 miliardów odtworzeni na całym świecie łącznie z ponad 40 milionami sprzedanych albumów i 125 milionami sprzedanych utworów. Ma najwięcej obserwatorów na Twitterze na świecie. Jej koncerty zobaczyły łącznie 2 miliony ludzi, między innymi w trakcie jej światowej trasy Prismatic, która całkowicie liczyła 151 koncertów.

Występowała również podczas Super Bowl XLIX halftime show, który pobił rekordy oglądalności!

ZOBACZ TELEDYSK
KATY PERRY – CHAINED TO THE RHYTHM

Tekst piosenki
Katy Perry – Chained to the rhythm
[Katy Perry]:
Are we crazy?
Living our lives through a lens
Trapped in our white-picket fence
Like ornaments
So comfortable, we’re living in a bubble, bubble
So comfortable, we cannot see the trouble, trouble
Aren’t you lonely
Up there in utopia
Where nothing will ever be enough?
Happily numb
So comfortable, we’re living in a bubble, bubble
So comfortable, we cannot see the trouble, trouble
So put your rose-colored glasses on
And party on
Turn it up, it’s your favorite song
Dance, dance, dance to the distortion
Come on, turn it up, keep it on repeat
Stumbling around like a wasted zombie
Yeah, we think we’re free
Drink, this one is on me
We’re all chained to the rhythm
To the rhythm
To the rhythm
Turn it up, it’s your favorite song
Dance, dance, dance to the distortion
Turn it up, keep it on repeat
Stumbling around like a wasted zombie
Yeah, we think we’re free
Drink, this one is on me
We’re all chained to the rhythm
To the rhythm
To the rhythm
Are we tone deaf?
Keep sweeping it under the mat
Thought we can do better than that
I hope we can
So comfortable, we live in a bubble, a bubble
So comfortable, we can’t see the trouble, the trouble
So put your rose-colored glasses on
And party on
Turn it up, it’s your favorite song
Dance, dance, dance to the distortion
Turn it up, keep it on repeat
Stumbling around like a wasted zombie
Yeah, we think we’re free
Drink, this one is on me
We’re all chained to the rhythm
To the rhythm
To the rhythm
Turn it up, it’s your favorite song
Dance, dance, dance to the distortion
Turn it up, keep it on repeat
Stumbling around like a wasted zombie
Yeah, we think we’re free
Drink, this one is on me
We’re all chained to the rhythm
To the rhythm
To the rhythm
[Skip Marley]:
It is my desire
Break down the walls to connect, inspire
Ay, up in your high place, liars
Time is ticking for the empire
The truth they feed is feeble
As so many times before
They greed over the people
They stumbling and fumbling
And we’re about to riot
They woke up, they woke up the lions
(Woo!)
[Katy Perry]:
Turn it up, it’s your favorite song
Dance, dance, dance to the distortion
Turn it up, keep it on repeat
Stumbling around like a wasted zombie
Yeah, we think we’re free
Drink, this one is on me
We’re all chained to the rhythm
To the rhythm
To the rhythm
Turn it up
Turn it up
It goes on, and on, and on
It goes on, and on, and on
It goes on, and on, and on
‚Cause we’re all chained to the rhythm

 

Dołącz do nas na Facebooku i bądź na bieżąco!

R E K L A M A » Kołatek domowy zwalczanie

Jon Brion i Michel Gondry stworzyli owocową symfonię (WIDEO)

0

Amerykański pop-rockowy muzyk Jon Brion połączył siły z francuskim reżyserem Michelem Gondry i razem stworzyli niezwykłą reklamę.

Kompozytor, który współpracował z filmowcem przy “Zakochanym bez pamięci”, tym razem czuwał nad muzyką do spotu, który kręcił Gondry.

Razem panowie zmienili owoce w instrumenty, na których wykonano “What the World Needs Now” Burta Bacharacha.

Jon Brion ma na koncie współpracę z Elliottem Smithem, Fioną Apple czy Beyoncé (aranżował smyczki na albumie “Lemonade”) oraz jeden solowy album “Meaningless” (2001). Najczęściej zajmuje się muzyką filmową. Ostatnio pracował przy komediodramacie “Wilson” z Woodym Harrelsonem i Laurą Dern w rolach głównych.

Ostatni obraz Michela Gondry’ego to “Microbe et Gasoil”. Reżyser jest także cenionym twórcą teledysków m.in. dla The White Stripes czy The Chemical Brothers.

https://www.youtube.com/watch?v=49nsEs3rN8I

 

Dołącz do nas na Facebooku i bądź na bieżąco!

R E K L A M A » Kołatek domowy zwalczanie

Amorphis wraca do Polski (dwa koncerty, szczegóły)

0

Fińska metalowa grupa Amorphis ponownie odwiedzi nasz kraj i 20 sierpnia zagra w gdyńskim klubie Ucho,  a dzień później poznańskim u Bazyla.

Kapela Amorphis przyjedzie promować najnowszy album “Under The Red Cloud”, który ukazał się jesienią 2015 roku.

Materiał wyprodukował Jens Bogren (Soilwork, Kreator), a w sesji nagraniowej gościnnie udział wzięli Chrigel Glanzmann z Eluveitie na flecie oraz Martin Lopez, były perkusista Opeth.

– W utworach zawarliśmy wiele różnych elementów, ale wszystkie one współgrają ze sobą w harmonii, rezultat jest zajebiście ciężki i melodyjny – mówi Esa Holopainen.

– “Under The Red Cloud” z pewnością znajdzie się czołówce moich trzech ulubionych albumów Amorphis. Z płyty pochodzi singel “Sacrifice”, który wraz klipem można sprawdzić poniżej.

Pierwsze kroki Amorphis stawiali, tworząc muzykę osadzoną w klimatach death metalu, żeby ostatecznie stać się mistrzami melodyjnego death metalu. Zespół powstał z inicjatywy perkusisty Jana Rechbergera oraz gitarzystów Tomiego Koivusaaria i Esy Holopainena w 1990 roku w Helsinkach.

Rok po założeniu grupy światło dzienne ujrzał debiutancki krążek “The Karelian Isthmus”. Następnie pojawił się ceniony “Tales From The Thousand Lakes” (1994). Wraz z wydaniem “Eclipse” (2006), z Tomim Joutsenem na wokalu, rozpoczęła się nowa era w historii zespołu.

Bilety:
75 zł – Pwevents.pl/bilety/amorphis-ucho-gdynia/491/81
80 zł – Biletomat, Ebilet, Eventim, Ticketpro, Klub Ucho, Puls
85 zł – w dniu koncertu

ZOBACZ TELEDYSK
AMORPHIS – SACRIFICE

 

Dołącz do nas na Facebooku i bądź na bieżąco!

R E K L A M A » Kołatek domowy zwalczanie

Carly Rae Jepsen śpiewa dla animowanej baleriny

0

Do sieci trafiła piosenka, którą Carly Rae Jepsen nagrała na potrzeby animacji “Balerina”.

Film opowiada o sierocie, która ucieka do Paryża, by zostać baleriną. Głosów postaciom użyczyli Elle Fanning, Maddie Ziegler i właśnie Carly Rae Jepsen.

Kanadyjska wokalistka przygotowała do obrazu dwa utwory – “Runaway” i “Cut to the Feeling”. Drugie z nagrań właśnie wyciekło do sieci. Pełnej pozytywnej energii piosenki można posłuchać poniżej.

Za reżyserię filmu odpowiadają Eric Summer i Éric Warin. Trailer można obejrzeć tutaj. Do polskich kin animacja trafiła w styczniu.

Ostatni album Carly Rae Jepsen, “E.Mo.Tion”., miał premierę w czerwcu 2015 roku. Materiał powstawał we współpracy z Devem Hynesem znanym lepiej jako Blood Orange. Wcześniej artystka wypuściła dwie płyty “Tug of War” (2008) i “Kiss” (2012).

https://soundcloud.com/carlyjepsenslave/cvt-t0-th3-f33l1ng

 

Dołącz do nas na Facebooku i bądź na bieżąco!

R E K L A M A » Kołatek domowy zwalczanie

Drugi album Royal Blood

0

Rockowa sensacja z Wielkiej Brytanii, duet Royal Blood, zapowiedział nową płytę.

Następca imiennego debiutu bandu ukaże się 16 czerwca. Płyta otrzymała tytuł “How Did We Get So Dark?”. Na twitterowym profilu kapela zaprezentowała wideo z muralem, który prawdopodobnie jest odwzorowaniem okładki longplaya.

Materiał powstawał w Burbank, w Kalifornii. – W nocy imprezowaliśmy, w dzień pisaliśmy piosenki – mówił jakiś czas temu frontman, Mike Kerr. Panowie przygotowali około 50 piosenek. Nowe numery są podobno seksowniejsze niż te, które już znamy.

Imienny, debiutancki album bandu miał premierę 25 sierpnia 2014 roku. Dzieło otrzymało nominację do Mercury Prize, zdobyło szczyt brytyjskiej listy i pokryło się na Wyspach platyną. Kapela w 2016 roku nagrała piosenkę “Where Are You Now” na soundtrack do serialu “Vinyl”.

28 czerwca Royal Blood zagrają znów na festiwalu Open’er w Gdyni.

 

Dołącz do nas na Facebooku i bądź na bieżąco!

R E K L A M A » Kołatek domowy zwalczanie

Harry Styles prawie Henem Solo

0

Harry Styles, wokalista One Direction, miał spore szanse, by zagrać w spin-offie “Gwiezdnych wojen”.

Wokalista i aspirujący aktor, Harry Styles starał się o rolę w produkcji o przygodach młodego Hana Solo. Był podobno jednym z faworytów i miał duże szanse na udział w obrazie. Okazało się jednak, że inne zobowiązania, głównie dotyczące solowej kariery muzycznej, nie pozwoliły mu zaangażować się w projekt.

Styles zdołał jednak zaliczyć debiut aktorski i w lipcu będzie można go oglądać w “Dunkierce” Christophera Nolana.

Anglik niedawno wypuścił pierwszy samodzielny singel “Sign of the Times”. Bogato zaaranżowanej ballady można posłuchać poniżej.

23-latek podpisał w 2016 roku opiewający na 80 milionów dolarów solowy kontrakt z wytwórnią Columbia. Utwory Harry’ego mają być utrzymane w stylistyce brytyjskiego rocka z lat 70. i takich wykonawców jak Queen czy David Bowie.

Przypomnijmy, iż rolę Hana Solo ostatecznie otrzymał Alden Ehrenreich. Dzieło opowiadać będzie o młodym przemytniku i złodzieju, którego Luke Skywalker i Obi-Wan Kenobi poznają w kantynie Mos Eisley. Za reżyserię odpowiadają Phil Lord i Christopher Miller. Produkcja trafi do kin 25 maja 2018 roku i według wcześniejszych doniesień będzie otwarciem trylogii.

Przypomnijmy, iż do tej pory postać Hana Solo portretował Harrison Ford.

POSŁUCHAJ SINGLA
HARRY STYLES – SIGN OF THE TIMES

Tekst piosenki
Harry Styles – Sign of the Times
[Verse 1]
Just stop your crying
It’s a sign of the times
Welcome to the final show
Hope you’re wearing your best clothes
You can’t bribe the door on your way to the sky
You look pretty good down here
But you ain’t really good
[Pre-Chorus]
If we never learn, we been here before
Why are we always stuck and running from
The bullets?
The bullets
We never learn, we been here before
Why are we always stuck and running from
The bullets?
The bullets
[Chorus]
Just stop your crying
It’s a sign of the times
We gotta get away from here
We gotta get away from here
Just stop your crying
It will be alright
They told me that the end is near
We gotta get away from here
[Verse 2]
Just stop crying
Have the time of your life
Breaking through the atmosphere
And things are pretty good from here
Remember everything will be alright
We can meet again somewhere
Somewhere far away from here
[Pre-Chorus]
If we never learn, we been here before
Why are we always stuck and running from
The bullets?
The bullets
We never learn, we been here before
Why are we always stuck and running from
The bullets?
The bullets
[Chorus]
Just stop your crying
It’s a sign of the times
We gotta get away from here
We gotta get away from here
Just stop your crying
Baby it will be alright
They told me that the end is near
We gotta get away from here
[Pre-Chorus]
If we never learn, we been here before
Why are we always stuck and running from
The bullets?
The bullets
We never learn, we been here before
Why are we always stuck and running from
The bullets?
The bullets
[Bridge]
We don’t talk enough
We should open up
Before it’s all too much
Will we ever learn?
We’ve been here before
It’s just what we know
[Outro]
Stop your crying baby
It’s a sign of the times
We gotta get away
We got to get away
We got to get away
We got to get away
We got to get away
We got to, we got to
We got to, we got to
We got to, we got to

 

Dołącz do nas na Facebooku i bądź na bieżąco!

R E K L A M A » Kołatek domowy zwalczanie