Heineken zaprasza na festiwalowe lato

0
184
Heineken zaprasza na festiwalowe lato
fot. materiały prasowe (c) Wszelkie prawa zastrzeżone

W ramach tegorocznej kampanii, Heineken zaprasza na lato pełne muzycznych wrażeń. W tym roku dwa najgorętsze wydarzenia muzyczne w Polsce – Open’er Festival w Gdyni oraz Kraków Live Festival – zagrają wspólnie z Heinekenem.

Z tej okazji marka zabiera swoich konsumentów w koncertową podróż, codziennie dając szanse na wygranie festiwalowych karnetów w ramach wyjątkowej loterii. Prawdziwi miłośnicy muzyki dobrze wiedzą, że nic nie dostarcza równie spektakularnych przeżyć jak doświadczenie występu swojego ulubionego artysty na żywo.

Zwłaszcza podczas letniego festiwalu w otoczeniu przyjaciół i innych, równie zaangażowanych fanów. Heineken od zawsze stara się oferować swoim konsumentom najlepsze festiwalowe doznania. Świadczy o tym choćby 15-letni związek z Open’erem – najlepszym festiwalem muzycznym w Polsce, który jednocześnie zaliczany jest do jednych z najciekawszych imprez muzycznych w Europie. Marka wspiera również Kraków Live Festival, którego nowa odsłona w ubiegłym roku została nominowana w kategorii Najlepszy Nowy Festiwal w Europie przy okazji European Festival Awards.

Przeczytaj także:  Ozzy Osbourne gwiazdą Impact Festivalu. To będzie ostatnia trasa

Nadchodzące lato będzie wyjątkowo muzyczne! Marka Heineken zaprasza fanów na koncerty największych światowych gwiazd takich jak legendarne Red Hot Chili Peppers, oryginalna Florence & The Machine i energiczny Pharrell Williams w Gdyni, czy występujący w Krakowie: Chemical Brothers, Massive Attack i po raz pierwszy występująca w Polsce – Sia. Każdy, kto zachęcony festiwalowymi line-upami, chciałby posłuchać swoich ulubionych wykonawców na żywo, koniecznie powinien wziąć udział w największej loterii muzycznej organizowanej przez markę, w której codziennie do wygrania są karnety na Open’era oraz Kraków Live Festival.

Festiwalowy klimat to jednak nie tylko koncerty, ale również cała seria dodatkowych atrakcji umożliwiających przeżycie niezapomnianych chwil w oczekiwaniu na występy swoich ulubionych zespołów. W strefie Heinekena na Open’erze będzie można bawić się przy porywających rytmach granych przez artystów Heineken Stage czy doświadczyć skoku ze sceny, który zostanie uwieczniony na zdjęciu. Dodatkowo warto zaopatrzyć się w unikatowe gadżety festiwalowe dostępne w sklepiku marki, który po raz pierwszy będzie otwarty na festiwalu w Gdyni.

Przeczytaj także:  ESKA Music Awards Szczecin 2015 rozdane!

Aby doświadczenie wakacyjnego obcowania z muzyką było jeszcze pełniejsze, marka przygotowała również limitowaną edycję opakowań piwa Heineken z motywem nawiązującym do najlepszych gatunków muzycznych. Charakterystyczna czerwona gwiazda marki stała się medium łączącym style i nurty muzyczne. Limitowana seria opakowań będzie dostępna w sklepach latem.


POLUB NASZ SERWIS NA FACEBOOKU

R E K L A M A » blokady parkingowe / Parkiety, panele laminowane

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.