W ramach tegorocznej kampanii, Heineken zaprasza na lato pełne muzycznych wrażeń. W tym roku dwa najgorętsze wydarzenia muzyczne w Polsce – Open’er Festival w Gdyni oraz Kraków Live Festival – zagrają wspólnie z Heinekenem.
Z tej okazji marka zabiera swoich konsumentów w koncertową podróż, codziennie dając szanse na wygranie festiwalowych karnetów w ramach wyjątkowej loterii. Prawdziwi miłośnicy muzyki dobrze wiedzą, że nic nie dostarcza równie spektakularnych przeżyć jak doświadczenie występu swojego ulubionego artysty na żywo.
Zwłaszcza podczas letniego festiwalu w otoczeniu przyjaciół i innych, równie zaangażowanych fanów. Heineken od zawsze stara się oferować swoim konsumentom najlepsze festiwalowe doznania. Świadczy o tym choćby 15-letni związek z Open’erem – najlepszym festiwalem muzycznym w Polsce, który jednocześnie zaliczany jest do jednych z najciekawszych imprez muzycznych w Europie. Marka wspiera również Kraków Live Festival, którego nowa odsłona w ubiegłym roku została nominowana w kategorii Najlepszy Nowy Festiwal w Europie przy okazji European Festival Awards.
Nadchodzące lato będzie wyjątkowo muzyczne! Marka Heineken zaprasza fanów na koncerty największych światowych gwiazd takich jak legendarne Red Hot Chili Peppers, oryginalna Florence & The Machine i energiczny Pharrell Williams w Gdyni, czy występujący w Krakowie: Chemical Brothers, Massive Attack i po raz pierwszy występująca w Polsce – Sia. Każdy, kto zachęcony festiwalowymi line-upami, chciałby posłuchać swoich ulubionych wykonawców na żywo, koniecznie powinien wziąć udział w największej loterii muzycznej organizowanej przez markę, w której codziennie do wygrania są karnety na Open’era oraz Kraków Live Festival.
Festiwalowy klimat to jednak nie tylko koncerty, ale również cała seria dodatkowych atrakcji umożliwiających przeżycie niezapomnianych chwil w oczekiwaniu na występy swoich ulubionych zespołów. W strefie Heinekena na Open’erze będzie można bawić się przy porywających rytmach granych przez artystów Heineken Stage czy doświadczyć skoku ze sceny, który zostanie uwieczniony na zdjęciu. Dodatkowo warto zaopatrzyć się w unikatowe gadżety festiwalowe dostępne w sklepiku marki, który po raz pierwszy będzie otwarty na festiwalu w Gdyni.
Aby doświadczenie wakacyjnego obcowania z muzyką było jeszcze pełniejsze, marka przygotowała również limitowaną edycję opakowań piwa Heineken z motywem nawiązującym do najlepszych gatunków muzycznych. Charakterystyczna czerwona gwiazda marki stała się medium łączącym style i nurty muzyczne. Limitowana seria opakowań będzie dostępna w sklepach latem.
POLUB NASZ SERWIS NA FACEBOOKU
R E K L A M A » blokady parkingowe / Parkiety, panele laminowane