Dua Lipa podpisała umowę partnerską z firmą adidas.
Młoda wokalistka została nową twarzą firmy. W sieci pojawił się już pierwszy klip z udziałem autorki przeboju “New Rules”. Spot można obejrzeć pod tym adresem.
Dua Lipa swój imienny debiut wydała w 2017 roku. Longplay zarówno na Wyspach jak i w Polsce pokrył się złotem.
Ze swym materiałem artystka przyjedzie do Polski i 1 czerwca wystąpi na Orange Stage w ramach Orange Warsaw Festival 2018.
Dua Lipa umiejętnie dobiera także współpracowników, dlatego usłyszeliśmy ją w udanych piosenkach podpisanych przez Martina Garriksa i Seana Paula.
Te udane kolaboracje, ale przede wszystkim autorska płyta, przyniosły jej szereg nagród, m.in. NME Award dla Najlepszej Nowej Artystki; MTV Europe Award dla Najlepszego Nowego Wykonawcy, a “New Rules” zgarnęło wyróżnienia dla singla (BBC) oraz klipu (ponownie MTV). Rok 2018 artystka spędzi na intensywnym koncertowaniu i promocji swojego debiutu.
Niedawno artystka zaanonsowała współpracę z Markiem Ronsonem i Diplo. Szczegóły kooperacji nie są znane.
▸ Przeczytaj również: Selena Gomez wyprzedzi swoje czasy! Gwiazda przekroczy granice?